drgod Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 tok en test i dag 6 dager før ikm,ja jeg vet det er for tidlig;-)men det kom opp noen prikker der streken skulle vært..streken kan jeg såvidt skimte langt der bak.hva tror dere?kan det være noe? hadde skikkelig vondt i magen i går på høyre side.trodde det var noe galt,men i dag er det helt borte?nei skjønner ikke noe av dette.blir helt tullerusk av denne prøvingen og jeg som trodde jeg var rolig denne pp=o))
Ulle-m-Gullet-&-et-frø Skrevet 29. mai 2008 #3 Skrevet 29. mai 2008 Jeg har aldri hørt om dette. Kanskje du kan høre på apoteket der du kjøpte testene.
gima Skrevet 29. mai 2008 #4 Skrevet 29. mai 2008 Jeg fikk noen prikker sist jeg var gravid.... Testet sikkert rett før IKM med CB vanlig og fikk kun disse blå prikkene. Kanskje du er gravid? Håper det. Lykke til. Hold meg oppdatert.
Mammaen til Lillegutt+maijente Skrevet 29. mai 2008 #5 Skrevet 29. mai 2008 Jeg har opplevd å få prikker på cb test, men det ble aldri noe mer enn det... Men det betyr jo ikke at det ikke er en graviditet for deg. Lykke til!
drgod Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. mai 2008 weeeeeeeeeeeeeeeee.svar billigstrimmel i dag.helt tydlig når urinen gikk over.etter den tørket en svaaaaaaaak rosa strek.har ikke erf med disse billig-testene.er jo enda 5 dager til ikm;-)men nå hoppet hjertet mitt over et slag,jenter!!!!!
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #7 Skrevet 30. mai 2008 Skulle svare deg at jeg har kun fått prikker når jeg har vært gravid!! =) Men nå får jeg vel heller gratulerer så mye!!!! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå