mamma'n til ina og ada;o) Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 og nå er det tredje dagen med 39 i feber. Skal gudsjelov til lege i dag. Men hun spiser normalt, sover masse og er kun litt matt og stille i forhold til hva hun pleier å være. Og så er avføringen veldig løs. Har en mistanke om at det kan være tennene. Noen som har opplevd at barna har vært sånn når de har fått tenner?
Blue Lady Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 Mina har hatt sånne feber periodet sikker 10 ganger i løpet av 9 mnd. 3 ganger har det vært tenner, 7 ganger luftveisinfeksjon :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå