Heaven har født::) Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 Er nok litt tidlig det. Tok ul 8+1 og da ble det innvendig, for de ville ikke sett nok med utvendig...
Sunni Skrevet 29. mai 2008 #3 Skrevet 29. mai 2008 Niks... da ser du ingenting, for livmoren er fremdeles skjult av symfysen, så vidt jeg har forstått. Men slapp av... så fort du ser hjerteslag hos lille knøttet som spreller rundt glemmer du kjapt at du har noe mellom beina! Ikke er den spesielt stor eller vond heller. Lykkelykke til!
Gutt05Jente09 Skrevet 29. mai 2008 #4 Skrevet 29. mai 2008 Jeg er 8+6- tok utvendig UL idag, ett hjerte som banket så vi tydelig, så det går bra det!! ;o)
mamma-for-første-gang Skrevet 29. mai 2008 #5 Skrevet 29. mai 2008 Jeg anbefaler deg mer enn gjerne å ta utvendig UL i uke 9. Jeg var selv 9+1 da jeg var på UL, og det med at man ikke ser noen ting er bare tull! Jeg så min lille fantastiske spire bevege seg inni livmoren. Vi så hode, armer og bein, en liten haletapp og plommesekken. Jordmor målte spiren til 2,5 cm og ellers målte hun plommesekken og diverse andre ting for å se at alt stod bra til - noe det gjorde. Når hun dyttet litt hardt mot livmora, så beveget spiren seg og viftet med hånden. Var helt utrolig!! Jeg fikk bilder med meg hjem som jeg ser på mange ganger om dagen :-)
mamma-for-første-gang Skrevet 29. mai 2008 #6 Skrevet 29. mai 2008 Også så vi selvfølgelig hjerteslagene!! Over 170 slag i minuttet :-)
kosejiinta Skrevet 29. mai 2008 #7 Skrevet 29. mai 2008 Var på UL 8+6 og begynte med utvending, så svakt hva det var. Avsluttet det og tok innvendig :-)) så bebisen så fint, så til og med blodgj.strømningen i navelstrengen :-)) fikk kjempe fine bilder på cd :-) Anbefaler de i Opplands omr. og bestille time hos Mjøskirurgene. Har bestilt time til 3D, det blir i uke 27, er bare 12+1 nå så lenge og vente :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå