MammaMia123 Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Jeg har vondt i hodet stortsett hver dag nå. Det er fra jeg står opp. Helt grusomt. Har dette noe med at jeg er gravid?
Sivalur Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 Det vil jeg tro. Kan også ha sammenheng med varmen. Pass på at du får i deg nok vann og ikke stress for mye.
Reflexia Skrevet 29. mai 2008 #3 Skrevet 29. mai 2008 kan nok ha noe med saken å gjøre desverre....det er ett av de første tegna jeg får når jeg har vært gravid....kronisk vondt i hue... drikk masse og få nok søvn. god bedring
Jojo x3 Skrevet 29. mai 2008 #4 Skrevet 29. mai 2008 Har du sjekka jernlageret/blodprosenten din? Da jeg var gravid fikk jeg også masse vondt i hodet, prøvde masse forskjellig som kiropraktor mm før legen endelig tok blodprøve og fant ut at jeg var lav i jern. Begynte å ta jern og hodepinen gikk over.
Gjest Skrevet 29. mai 2008 #5 Skrevet 29. mai 2008 Har det på samme måte, jeg HATER offisielt å være gravid hehehe
Brenda med 2 ute Skrevet 29. mai 2008 #6 Skrevet 29. mai 2008 Huff, jeg var veldig plaget med migrene og hodepine under graviditeten. Noen tips som funket for meg. Har blitt kvitt migrenen nå etter fødsel så det er jo positivt=) Colemans senneps pulver i varmt vann, ta fotbad med det. En dæsj, får prøve deg frem. Høres helt sprøtt ut, men det funka=) Det åpner opp på en måte. Legen som tipset meg og han er en av de beste barenlegene og "gravid" legene i Oslo. Gå og sjekk synet ditt, koster nesten ingenting. Så kan du kjøpe linser å ha frem til etter fødsel. Ikke noe ide å kjøpe briller for synet forandrer seg igjen ved ammslutt. Lykke til, jeg så innerlig godt hvor fælt du har det=(
solei Skrevet 29. mai 2008 #7 Skrevet 29. mai 2008 Hvor får mann ta k i dette sennepspulveret da...har født men sliter med migrene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå