Gå til innhold

Kan han ha melkeallergi?! :S

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten vår har hatt prikker i kinna siden han ble født, røde små nupper ser det ut som. Vet ikke om dette har noe med allergi og gjøre, helsesøster sier det snart vil gå over. Men ser jo ikke sånn ut. Hun har sakt det en stund.

Han begynte og få kumelk da han var 8mndr, nå er han 14mndr. Men etter han begynte med det har han hatt veldig løs bæsj. Har hendt 4-5 ganger siden da at det har vært klumper i bæsjen. Han får bare fast føde, gjort siden da det også. Så bæsjen burde jo ha blitt litt mere fast?

Vi har prøvd et par dager innimellom og unngå melk. Lage havregrøt med vann og frukt i og gitt han vann til. Da har bæsjen vært veldig fin.

Hvis han får joghurt er bæsjen så flytans (og gul!!) at besteparten kommer igjennom bleia hans.

Kan han ha melkeallergi? Jeg har begynt og lure de siste dagene. Og tenkte om jeg kanskje skulle prøve en dag eller to til og unngå melk med han og se om magen fortsatt blir bedre. Men han må jo ha noe annet enn vann? Eller bør jeg gjøre dette i samråd med legen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Besteparten! :D Haha..Mesteparten! ;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...