Gå til innhold

når dere blir skikkelig oppgitt....

Anbefalte innlegg

Skrevet

sinte eller iriterte på babyene.. hvordan lar dere agresjon komme ut?? har hørt mange syner sånne sinnsyke sanger om og kaste unga til reven i veggen ol... jeg biter i smokken til vesla jeg, den ringen man holder i:p hva gjør dere???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehehe jeg biter i smokken jeg også..eller så slår jeg i sofaen...eller bare er sur..hehe

Skrevet

hehe ja hender jeg slår i soffan jeg og... men jeg har ødelagt 4 smokker fordi jeg biter i dem hehe:p

Skrevet

har noe kraftige tanker.. eller sier til sambo "ta hu, eg orker ikke mer" så går eg enten å tar meg en dusj eller gjør husarbeid :P

er veldi flittig når eg er sint..

Skrevet

hihi jeger alene hele dagene jeg så får ikke bare gitt henne fra meg:\ men når sambo er hjemme er jeg flink til og snike meg unna og rygge de mest ryddige plasser bare fordi jeg ikke orker henne akkuratt der og da:p

Skrevet

sambo jobber frå 7-3, men er sjelden hun er vanskli da. er mer på kvelden hun blir litt vansklig..

Skrevet

ok hehe om kvelden skal ronja være hos mamma uansett faen hun:\ sove hos pappa hadde vært farlig virker det som

Skrevet

Blir ikke SINT på babyen min, hun er bare 9 mnd. Men jeg kan bli både oppgitt og irritert. Setter henne ned på gulvet om jeg kjenner jeg koker litt. Så tar det 5 sek så har jeg glemt det :o) Hun er så nydelig at jeg klarer ikke å være irritert på henne lenge. Var en smule oppgitt i mårrest når det var ca niende uka hun skal stå opp kl 04-05, men det var bare å bite det i seg.

Lucas på snart 3 kan jeg bli sint på, men det blir noe helt annet, han gjør ting med viten å vilje, det gjør ikke babyen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...