Ronja&Odin Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 sinte eller iriterte på babyene.. hvordan lar dere agresjon komme ut?? har hørt mange syner sånne sinnsyke sanger om og kaste unga til reven i veggen ol... jeg biter i smokken til vesla jeg, den ringen man holder i:p hva gjør dere???
☆Anonymia☆ Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 hehehe jeg biter i smokken jeg også..eller så slår jeg i sofaen...eller bare er sur..hehe
Ronja&Odin Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2008 hehe ja hender jeg slår i soffan jeg og... men jeg har ødelagt 4 smokker fordi jeg biter i dem hehe:p
Poteto Skrevet 29. mai 2008 #4 Skrevet 29. mai 2008 har noe kraftige tanker.. eller sier til sambo "ta hu, eg orker ikke mer" så går eg enten å tar meg en dusj eller gjør husarbeid er veldi flittig når eg er sint..
Ronja&Odin Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. mai 2008 hihi jeger alene hele dagene jeg så får ikke bare gitt henne fra meg:\ men når sambo er hjemme er jeg flink til og snike meg unna og rygge de mest ryddige plasser bare fordi jeg ikke orker henne akkuratt der og da:p
Poteto Skrevet 29. mai 2008 #6 Skrevet 29. mai 2008 sambo jobber frå 7-3, men er sjelden hun er vanskli da. er mer på kvelden hun blir litt vansklig..
Ronja&Odin Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 29. mai 2008 ok hehe om kvelden skal ronja være hos mamma uansett faen hun:\ sove hos pappa hadde vært farlig virker det som
Blue Lady Skrevet 29. mai 2008 #8 Skrevet 29. mai 2008 Blir ikke SINT på babyen min, hun er bare 9 mnd. Men jeg kan bli både oppgitt og irritert. Setter henne ned på gulvet om jeg kjenner jeg koker litt. Så tar det 5 sek så har jeg glemt det ) Hun er så nydelig at jeg klarer ikke å være irritert på henne lenge. Var en smule oppgitt i mårrest når det var ca niende uka hun skal stå opp kl 04-05, men det var bare å bite det i seg. Lucas på snart 3 kan jeg bli sint på, men det blir noe helt annet, han gjør ting med viten å vilje, det gjør ikke babyen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå