Reflexia Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 noen som vet for lang tid det tar å få svar på avføringsprøver.....sendt inn til dyrking idag...
Heaven har født::) Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 Mener det tok ca en uke,når jeg tok:) Kan føles veldig lenge...
Reflexia Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2008 får smøre meg med tålmodighet....glad jeg slipper å ha det i kjøleskapet lenger =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå