Anonym bruker Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Har funnet en plass å holde selskapet,de står for alt av mat og servering. Det er en fin restaurant,ganske spesiell.Avtalte å komme å se på lokalene,1,5 time før vi skal møtes ringer de å beklager,men de har ikke mulighet til å stille opp,avtalte møte 1 uke senere.Jeg og mannen min møtte opp i god tid,vi ventet å ventet å ventet,ingen som kom for å møte oss.Ringte på de og da kom det en annen for å vise oss rundt,den personen som vi egentlig skulle møte var sykmeldt vi hadde IKKE fått beskjed.Vi var storfornøyd med lokalet,avtalte meny,og skrev ned tlf nr og mail adr.De skulle sende oss pristilbud.Dette er 1 mnd siden!!! Ringte på de igår,joda,de hadde sendt mail for leeeenge siden,MEN når de skulle sende meg ny mail så visste de ikke adressen? haha,de har aldri sendt meg noen mail,skulle motta ny mail før kl.18.00 igår,ikke hørt et pip Blir lei meg og irritert,har trykket invitasjoner,der står jo navnet på restauranten.Hoff,nå vet jeg ikke hva vi skal gjøre,det var liksom vårt eneste alternativ..... Ble langt dette,måtte bare få det ut...
*1+1=2 små* Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 skjønner jeg godt, men jeg skjønner ikke hvorfor du gidder å bruke de når de er så lite til å stole på! Hadde aldri greid å være rolig under middagen eller noe fordi jeg hadde frykta at de glemmer et eller annet:P Det må da finnes NOE annet, ellers hadde jeg faktisk ringt og sagt tydelig ifra jeg da:P
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2008 #3 Skrevet 29. mai 2008 Prøvde å si tydelig ifra igår når jeg ringte,sa at jeg ble bekymret osv,når jeg aldri fikk tilbakemelding...ingen grunn til bekymring fikk jeg beskjed om,skulle sende meg mail før kl.18...(dette var igår,har fremdeles ikke hørt noe). De skjønte at jeg ville at ting skulle være i orden på en slik dag osv,MEN...blir ikke beroliget kan man si ¨ Det er ingen andre plasser i nærheten vi kan arrangere det,samfunnshus er utelukket,hotellet vi har her er ikke så flott
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå