fisk-76 med fjerdemann i magen Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Jeg venter barn nr. 4. Jeg trodde det var en jente, men på ultralyden viste det seg at det er en gutt. Vanskelig å finne på navn. Noen som har en idè? Fra før heter guttene mine Christoffer og Alexander. Så har jeg en jente som heter Linnea.
Gjest Skrevet 29. mai 2008 #3 Skrevet 29. mai 2008 Hei! Vi venter også en liten gutt, og syns det er vanskelig med navn. Men her er de navnene vi vurderer hvertfall, kanskje du kan få litt hjelp av de Jesper Noah Sindre Mathias Kasper Elias Tobias Sondre Eirik
fisk-76 med fjerdemann i magen Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. mai 2008 Har et søskenbarn som heter Andreas, så det går ikke.
fisk-76 med fjerdemann i magen Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. mai 2008 Har faktisk tenkt litt på Casper. Passer fint til de andre guttenavna. Slutter på -er. Takk for gode tips.
ariel 78 Skrevet 29. mai 2008 #6 Skrevet 29. mai 2008 Så fine navn du har på barna dine:) Synes August,Thomas og Daniel passer fint sammen med de andre navnene.Siden du har foholdsvis vanlige navn på de andre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå