aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Heisann:-) Hvordan står det til? Har du vært å sjekket blodtrykket ditt igjen? Her er det 1 uke til ul og jeg kjenner jeg begynner å grue meg litt til det..Er jo omtrent der jeg er nå det gikk så galt sist gang..Litt spesiell tid..blir mye sammenligning, er jeg større nå enn da? osv. Føler kanskje magen er litt annerledes nå og magefølelsen er definitivt mye bedre..Har hatt en del murringer de siste dagene og tror det er pga at magen har vokst litt, har gravid mage på kvleden, men ikke så mye på morgenen.. Håper du har det bra:-) Skal være så glad når vi begge har kommet oss over ordinær ul!! Skal dere vite kjønn? Klem
har4barn Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 Hei, igjen!!!! Her går det bare bra, hvis jeg bare kunne sluppet den redselen. Har kjent liv innimellom (tror jeg), men det er lang tid i mellom, og jeg er hver dag redd for at babyen allerede er død. Sliter litt med dette, og det påvirker søvnen min. Er 15 uker i dag. Ny kontroll på tirsdag, og hvis alt er bra da, så begynner jeg på jobb på onsdag. Da er det bare 2 uker igjen til sommerferie!! Jippiii!! Blodtrykket har vært stabilt de siste ukene, så jeg tror det var redselen min som påvirket den. Så på tirsdag får hun finne hjerteslagene FØR blodtrykket . ellers så har magen begynt å komme for fullt. Kan bare bruke mammaklær (unntatt treningsklær, da), så det vokser i hvert fall. Vi fikk ul-time i posten på mandag, og skal til St.Olavs mandag 23.juni. Gruer meg forferdelig til det. Har ingen gledesfølelse for det. Må se at det er liv først. Litt synd at det skal være slik egentlig... Men, hvis alt ser bra ut, har jeg lyst til å vite kjønn. Mannen min har litt lyst til å vente, men det klarer ikke jeg. Orker heller ikke å stryke babyklær etter fødselen:). enn dere? Skal dere vite kjønnet? Hvordan er formen ellers? Koselig å høre fra deg!!! Klem...
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2008 Ja, det er synd at det skal være så vanskelig å glede seg til noe som egentlig skal være veldig kjekt..men det er jo disse erfaringene vi har hatt da.. Jeg gleder meg til min mage kommer for fullt også, får helt angst når noen sier jeg har liten mage osv, men ler det bare vekk. Er helst mannen min som sier det siden han er like bekymret som meg, ler det ikke vekk da altså:-) Ja, vi skal vite kjønnet denne gangen. Kanskje hun kan se det neste uke allerede, prøver å heller tenke på spenningen rundt kjønn istedet for spenningen rundt om det lever eller ei. Formen er ganske bra, blir fort trøtt men prøver å legge meg tidlig på kveldene. Tvi-tvi:-) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå