tryllepike * lykkespirer* Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 GRAVID gravid gravid!! Tok en cb i dag og den er positiv, kom fort opp til og med! Jeg viste det! Var helt sikker men alle tester gikk i mot meg! Hurra
gullfisken * gravide* :) Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 Gratulera sååååå mye!!! kos deg m dn voksende magen!! stjele litt babystøv eg
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 29. mai 2008 #5 Skrevet 29. mai 2008 Å så gøy, gratulerer masse!Husker deg fra da jeg begynte å henge her inne.Vi begge mistet, og vi er begge blitt gravide igjen! Det må jo være et godt tegn!!Tvi tvi!! Blir gøy å følge hverandre framover, men jeg melder meg ikke inn i 1 trim enda!Er veldig glad i bli gravid siden, snille og hyggelige folk:)
tryllepike * lykkespirer* Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. mai 2008 Takk!! Jeg er så fornøyd....noen ganger skal man vist bare kjenne på magefølelsen og ikke stole på testene! Nå håper jeg bare at dette ikke blir SA nr 4....... Tror jeg skal glemme graviditeten litt og bare gjøre som vanlig til det har gått en lang stund... Vet det ikke er enkelt men jeg skal prøve!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå