Gå til innhold

SNILLE SNILLE CB DIGITAL!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

GRAVID gravid gravid!! Tok en cb i dag og den er positiv, kom fort opp til og med!

Jeg viste det! Var helt sikker men alle tester gikk i mot meg!

Hurra!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjekt da! Gratulere så masse og lykke til fremover :-)

Skrevet

Gratulerer så meget! Skjønte det jeg óg, siden det var slik med meg. Svake kryss på cb, og IKKE GRAVID på den digitale. Endret seg jo for meg óg, og nå er jeg i andre trimester:)

Skrevet

Åhhh grattis. Det er noe med at når du føler på kroppen at neeeei den ikke gravid testen er feil... Da gir du deg ikke før du har ftt riktig svar =) Tihi mors instinkt, er det ikkedet det heter???

GRATULERER SÅÅÅ MYE DA!!!

Skrevet

Takk!!! Det morsomme er at i dag er jeg både trøtt og kvalm..tror det kanskje er litt sykisk også.

Enda morsommere er at jeg sa opp jobben i går.....for jeg fikk jo ikke positive tester og jeg hadde tenkt til å si opp ved første graviditet, andre graviditet og nå..Har tenkt på det lenge så nå er det gjort .....men litt dårlig timeing..hehe

Skrevet

gratulerer så mye.

må du få deg ny jobb du da eller blir det kanskje dårlig med penger når du er hjemme i permisjon..

Skrevet

Gratulerer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Jepp..ny jobb med en gang! Men jeg har jo oppsigelsestid, så er 3 1/2 mnd når jeg slutter.

Skal på intervju på mandag og har bestemt meg for å si at jeg er gravid om jeg blir tilbudt jobben..og ikke før! Det er jo så tidlig enda.

Litt stressende men det går nok bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...