Brady Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Er det vanlig at jordmor undersøker en innvendig på de siste kontrollene for å sjekke modning?
smilien Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 hei:) dette er mitt 5 svangerskap,og jeg har aldri blitt sjekket for dette før jeg har kommet på sykehuset når fødselen har vært i gang:) (eller ved bomtur da:) men jeg tror at om du spør,så gjør hun det sikkert:) lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå