bruse Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Akkurat begynt med grøt. Hadde tenkt å bruke pumpa melk men har ikke funnet helt rutinen enda. Hvordan gjør dere det? Pumper passe mengde rett før grøtmåltidet? I så fall må man jo pumpe ganske ofte.. Til nå har jeg pumpet mer i gangen og fryst ned i isterninger, men etterhvert som vi nærmer oss en hel porsjon med grøt får jeg ikke pumpa til så mange måltid i gangen uansett. Hvordan gjør dere det?
Lamaungene 07 og 10 Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 thea legger seg kl. 8, så da pumper jeg meg enten før jeg legger meg rundt 11 slik at jeg også slipper melkespreng på natta eller gir henne ene puppen på morgenen og lager grøt med den andre..hun er 5 mndr
twoboys & a girl Skrevet 29. mai 2008 #3 Skrevet 29. mai 2008 Pumper når jeg lager grøten. Han blir 5 mnd i morgen å får en halv posjon grøt (50 ml). Har elekrisk maskin å det går max 5 min.
bruse Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. mai 2008 koker du pumpa for hver gang da? En ting er nå når hun får grøt bare en gang om dagen, men tenker på når hun er oppe i flere måltider. Blir jo litt pes å koke pumpa 2-3 ganger om dagen!
mamman til to gutter Skrevet 30. mai 2008 #5 Skrevet 30. mai 2008 Mini begynte å få grøt først når han var 6mnd, så han fikk aldri mer enn et fullt måltid med 4mndgrøt. Jeg pumpet om kvelden før jeg la meg, da fikk jeg pumpet nok melk til litt over et måltid så jeg pumpet meg 4-5 ganger i uka. Melka holder noen dager i kjøleskap, så oppbevarte det der til jeg brukte det.
bruse Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. mai 2008 bruker man vann til 6 mnd grøten kanskje? Jenta mi blir 6mnd i helga, vi bruker fortsatt 4mnd grøt. Går man rett på 6mnd grøt om man først begynner med grøt ved 6 mnd? Eller bør man gå innom 4mnd grøten først? (lurer på om vi skal fortsette med 4mnd litt til eller begynne med 6mnd. Har fått grøt i snart to uker og vi er nå oppe i en halv porsjon)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå