Anonym bruker Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Noen som vet? Har ikke vært inne siden 16 mai og nå ser jeg at det ikke er innlegg etter 19 mai. Noen som vet om jeg kan gi datter`n min på snart 7 mnd yoghurt??
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 Jeg ville ventet til hun var 10 mnd og da gi Biola Yoghurt..... Det var det HS fortalte meg at var ok ved 10mnd :-)
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2008 #3 Skrevet 29. mai 2008 Det er masse innlegg etter 19.mai? Merkelig at du ikke får de opp.. Men jeg ville også ventet til hun er litt eldre. Min gutt begynte da han var 10. Bortsett fra den banan yoghurten til Nestle da. Den er fra 6 mnd, og skal være tilpasset så små.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2008 #4 Skrevet 29. mai 2008 er masse innlegg der fra i dag og i går osv... du kan gi henne det ja... men gi henne naturell el baby youghurt el sånn barne yoghurt de har
Jokeren Skrevet 29. mai 2008 #5 Skrevet 29. mai 2008 jeg fikk beskjed på helsestasjonen om å vente til datteren min var ett år. Har også sett inne på en av disse debattsidene at små barn ikke skal ha biola. Det er fordi tarmene ikke var klare for å ta imot lgg bakterien som er i biolaen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå