Gjest Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Barn som har fått 1`eren skal vel normalt sett tåle 2`eren og vel?? Syns jeg har lest noe om mageproblemer angående NAN2??Den skal vel inneholde det samme,bare at det er mer jern i den??
Gjest Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 Vi merket ikke noe forskjell på de Men nå har sønnen vår generelt problemer med magen :s Må ha malt i melken, har prøvd hipp, men det var ikke noe hjelp i.
Gjest Skrevet 29. mai 2008 #3 Skrevet 29. mai 2008 ok:)Vi gav HIPP også..Hun ble bare sååå urolig og fikk vondt i magen av den... var helt rar her i flere dager.Kjente ikke jenta mi igjen:o Gav NAN igjen i går og nå er hun myyye bedre.Helt rart! Hun er 4 mnd 7 juni.Så da er det vel over på NAN2?!
Gjest Skrevet 29. mai 2008 #4 Skrevet 29. mai 2008 Vet ikke om man MÅ gå over, men her var det mannen i huset som kjøpte det, siden den var fra fire mnd Tror du må passe på å få i tran da. Mener jeg hørte helsesøster sa det, siden det var mindre av noe i nan2 enn i nan1 =)
Gjest Skrevet 29. mai 2008 #5 Skrevet 29. mai 2008 jeg gir D-vitamin. Er ikke sjangs med tran her. Hun gulper det opp og ble kjempe urolig hele natta...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå