Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har nettopp funnet ut jeg er gravid.. 4 uker på vei men igår da vi hadde sex blødde jeg friskt blod, det stoppet rett etter vi var ferdig og har ikke kommet mer enda, men.. blir litt bekymret er det vanlig eller?

og hva gjør jeg nå?

kan vi ikke ha sex?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei fomle:) Gratulerer så mye med spire i magen:) Det er visst mange som blør litt under eller etter sex, pga at blodkarene er litt skjørere nå. Har ikke gjort det selv,men fikk sex forbud første 12 uker under forrige sv.skap pga at jeg har hatt så mange sa. Men det er sikkert ingen fare,bare prøv å ikke støt hardt om du skjønner. Fikk beskjed om å være litt forsiktig med det,etter de 12 ukene var gått og vi kunne ha oss igjen... Så moro at du er gravid,sett du har håpet i noen innlegg:)

Men du, gidder du å titte på kjønn i magen min? Ingen som svarer på spå... f. 280672. Bare om du orker altså...

Håper du får et flott svangerskap, kos deg med den voksende magen:)

Skrevet

heisann:) takk for svar;) ja føler alt er i orden egentlig..

Jeg tror du venter en liten gutt:) når har du termin?

Skrevet

Jeg har termin 14 desember. Hadde guttefølelse helt til å begynne med. Men den forsvant når jeg var på tidlig ul,og fikk vite at det var tvillinger, men at den ene var død.. så har liksom ikke noe følelse av kjønn selv lenger. Rart. Men får vel være glad for den som lever,og håpe alt går bra med den... :) Littt vemodig å tenke på den som ikke er mer ,men...

Skrevet

Tusen takk for at du tittet på meg forresten:)

Skrevet

Hei.

Jeg har IKM 05 juni, og de siste dagene har jeg også blødd under sex... bare litt og det slutter rett etterpå.. Har aldri opplevd dette før.. Men kan det faktisk være et symptom på at det kanskje har klaffet denne gangen?

Bør jeg være forsiktig med sex fremover?

Skrevet

hei vennen,

jeg er jo rimlig sikker på at jeg er gravid, fått to skyggestreker nå :) og idag morges da vi hadde sex blødde jeg også litt, men det sluttet også rett etterpå. var tilfeldigvis hos legen idag siden trollungen er syk, da spurte jeg og hun anbefalte meg å teste igjen imorgen på morgenurin og om den er er positiv, ikke ha sex på en uke. og så være forsiktig frem til uke 12.

har du noen følelse for kjønn på meg? super nysgjerrig siden alle ser så forskjellig på meg :) har også fått høre tvillinger hehe, men tror selv det er ei lita snuppe :)

Skrevet

Hva er dette med å finne ut om kjønn? Noen som kan spå eller leses det av i et diagram?

Noen som kan tipse meg om hva jeg kanskje får?

f310183. Termin 03.02.2009

Skrevet

Under graviditeten blir livmortappen mer lettblødende. Derfor er det slettes ikke uvanlig å blø litt under/etter sex. Likevel (og for sikkerhets skyld) vil jeg anbefale Dem å ta kontakt med jordmor. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...