Gå til innhold

Lyst å hjelpe meg med et luksusvalg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fyller 30 på lørdag, og gubben har spurt hva jeg vil ha. Har ønsket meg både nytt kjøkkenbord med stoler og hagestoler (jobber i møbelbutikk så jeg får gode priser, så det blir ikke schvindyrt altså). Men hva skal jeg velge?

Vi har noen hagestoler fra før; 2 hvite regulerbare plaststoler som fulgte med huset (den ene knakk forresen i uka, så kan ikke reguleres mer) + 4 stablestoler. beholder uansett stablestolene, men nye stoler er 4stk "kurvstoler" som passer ypperlig til teakbordet jeg har fra før. Gode å sitte i er de også...

Kjøkkenbordet (m/stoler) vi har i dag er helt greit, litt for smalt ifht lengden, og kjipt. Gummitre bord-og seteplater, mens resten er grønnmalt i en grufull grønnfarge som ikke passer inn i huset mitt noe sted. Nytt alternativ er bord som matcher kjøkkeninnredningen med fine stoler.

Hva hadde dere prioritert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du bor et sted i landet hvor det er sjans for ordentlig sommer så ville jeg ha malt det grønne kjøkkenbordet og ønsket meg stoler til å ha ute :) om du bor et sted hvor det stort sett er en uke med sommer i året så hadde jeg valgt nytt bord og stoler inne..

Skrevet

Det gjorde det i grunnen veldig enkelt. Vestlandet er i grunnen ikke så kjent for å ha lange, varme somre, men på den annen side så spiser vi ute hver gang det er anledning til det (mye pga kjøkkenet har ettermiddagssol og dermed er dødsvarmt hvis det er en halv solstråle ute). Takk takk :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...