snartmammatiltre:-) Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Hei Har ei jente som heter Eline og vurderer Helene som navn på nestemann, men klinger de litt for likt???
Gjest Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 Etter min smak,nei...Synest dei passa fint ilag eg:-)
Krusemynthe Skrevet 29. mai 2008 #4 Skrevet 29. mai 2008 Daniel og Daniella er FOR likt. Helene og Eline passer godt sammen uten å være like! (Det er faktisk sant at jeg vet om noen som hadde søskenpar som het Daniel og Daniella. Jeg hadde da "bare" en Markus, og fleipet mye med at hvis jeg fikk ei jente så måtte jo det bli "Markusa"...ikke så pent, kanskje...;o)
Mummimamma;-) Skrevet 29. mai 2008 #6 Skrevet 29. mai 2008 Jeg synes de er litt for like, er fort gjort at navnene blir forvekslet av andre. Kjenner søskenpar som heter Tuva og Hedda og William og Kristian og de blir ofte blandet sammen. Begge er fine navn, men kan kanskje være litt irriterende i oppveksten.
snartmammatiltre:-) Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 29. mai 2008 Dytter for å få flere svar, jeg:-)
Trulte76 Skrevet 29. mai 2008 #9 Skrevet 29. mai 2008 nei, men visst du synes det er likt så kan du jo kalle henne Helen istedet ?
trebarnsmamma84 Skrevet 29. mai 2008 #10 Skrevet 29. mai 2008 Synst ikkje det var for likt,og 2 kjempefine navn
Otilia *FØDEKLAR* ♡ Skrevet 29. mai 2008 #11 Skrevet 29. mai 2008 Jeg vet om mor og barn som heter Eline og Helene Fint
Lille Lu Skrevet 29. mai 2008 #13 Skrevet 29. mai 2008 Jeg synes kanskje det ble litt for likt. Jeg prøver liksom å rope på begge, og synes det blir litt likt. Hva med Helena i stedet? Jeg synes det passer litt bedre, men for all del. Det er absolutt ikke den verste kombinasjon man kan ha.
svanemamma Skrevet 29. mai 2008 #14 Skrevet 29. mai 2008 Jeg synes de passer bra sammen. Nydelige navn:-)
Herkules Skrevet 29. mai 2008 #15 Skrevet 29. mai 2008 det syns jeg passe fint jeg. Hos oss er det forveksles vi hele tiden , men det har ikke noe med navnelikhet å gjøre. Det bare sies feil. Mommo sa fint navnene på alle døtrene sine før hun traff, og jeg roper på hunden når jeg skal rope på sønnen min ha ha det er nok genetisk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå