mamma:-) Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Hvem eg skuespilleren som er etterlyst i bolivia saken tro?...... hm, nyskjerrigper jeg..:-)
Gjest Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 Denne debatten har kommet opp flere ganger. Det ble nevnt et navn i går, men innlegget ble så slettet. På hegnar.no nevnes flere navn. Se under debatt - bare prat.
Mamsen og lillegutt Skrevet 29. mai 2008 #3 Skrevet 29. mai 2008 det nevnes flere navn,men er jo det vi skrev i går som er det riktige...... Skal ikke nevne navnet her igjen.... Men skjønner ikke hvorfor det er så galt. for bildet som er lagt ut på nettavisen av henne,er tatt fra facebook'en hennes...... Lett å finne ut det da.....
Dronningen! Skrevet 29. mai 2008 #4 Skrevet 29. mai 2008 Skuspillerinnen er mistenkt i saken... Hørt ordtaket: Uskyldig til det motsatte er bevist?? Som voksne mennesker synes jeg det faktisk går an å la spekulasjonenen ligge.
Mamsen og lillegutt Skrevet 29. mai 2008 #5 Skrevet 29. mai 2008 ja hun er mistenkt. jeg har aldri sagt at hun har gjort det. vi har jo bare lurt på hvem som er mistenkt. Er jo ikke vår feil at media legger ut et sladdet bilde som er lett å finne ut hvem er.... Og at de legger ut info om hvilke filmer hun har vært med i.....
Mamsen og lillegutt Skrevet 29. mai 2008 #6 Skrevet 29. mai 2008 ja hun er mistenkt. jeg har aldri sagt noe annet. Vi lurer bare på hvem som er mistenkt,ikke om hun har gjort noe.... ER jo ikke vår feil at media legger ut nok info og bilder til å skjønne hvem det er snakk om her....
Dronningen! Skrevet 29. mai 2008 #7 Skrevet 29. mai 2008 Og hvilke media er det? Se & hør, hegnar.no, vg og dagbladet?? De stiller jo stort sett i samme kategori som Se & hør, sladder fra ende til annen. Snedig at disse mediekanalene blir dratt inn for PFU støtt og stadig.
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 29. mai 2008 #8 Skrevet 29. mai 2008 Hadde du likt det hvis du var mistenkt i en sak og ble hengt ut i hytt og pine? hva hvis hun faktisk er uskyldig? sikkert ikke så jævlig gøy for henne. Og uansett om hun har gjort noe ulovlig så har du strengt tatt ingenting med det å gjøre. Syns folk bør lære seg å passe sine egne saker. Selv om media gjør ting de ikke bør trenger vel ikke du å synke til deres nivå... Ja til personvern!
Ronja&Odin Skrevet 29. mai 2008 #9 Skrevet 29. mai 2008 inne på hegnar.no så tråden jentene som var i bolivia står det en del navn
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 29. mai 2008 #11 Skrevet 29. mai 2008 Forøvrig, hva får du ut av å vite navnet hennes? Hun er jo uansett en veldig ukjent skuespiller - media bare spiller på at hun er skuespiller for å selge mer.
Mamsen og lillegutt Skrevet 29. mai 2008 #12 Skrevet 29. mai 2008 er jo sikkert en grunn til at hun er mistenkt.....(sier ikke at hun er skyldig i noe) Men noe er det jo som gjør at hun blir mistenkt..... hadde hun vært en "vanlig" ungdom så hadde hun ikke blitt mistenkt....altså gjort "vanlige" gjøremål o.l. Vanskelig å forklare med å skrive....
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 29. mai 2008 #13 Skrevet 29. mai 2008 Ja det er sikkert en grunn for at hun er mistenkt. Uansett har vel ikke du noe rett til å grave i privatlivet hennes på den måten. Du vet jo ikke hva som har skjedd i det hele tatt. For hva du vet kan hun ha blitt presset til det, hvis det stemmer at hun har gjort dette. Vi har noe som heter personvern, og å legge ut navnet på en mistenkt er nok sikkert ikke helt lovlig. Håper denne tråden slettes fortest mulig. Hva får du ut av å vite navnet hennes da?
Mamsen og lillegutt Skrevet 29. mai 2008 #14 Skrevet 29. mai 2008 jeg får stoppet nysgjerrigheten.... Grave i privatlivet???? hun har en ÅPEN profil på facebook...... Forventer hun at ingen skal se på den da liksom??? Hadde jeg vært mistenkt i noe sånt. så hadde jeg stengt facebook-profilen min sånn at bare venner kunne se....
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 29. mai 2008 #15 Skrevet 29. mai 2008 Ja og så? navnet hennes er jo ikke offentliggjort av politiet e.l. For alt du vet har hun ikke tilgang på nett. Uansett syns jeg det er patetisk og barnslig å drive og grave i sånt. Du får ikke en dritt av å se navnet hennes på trykk (vet nok helt sikkert ikke hvem hun er). Det HUN får av at navnet hennes trykkes, er mye mye verre. Og ikke minst familien hennes. Men nå har du jo fått viljen din, navnet hennes står jo på denne tråden nå.
Mamsen og lillegutt Skrevet 29. mai 2008 #16 Skrevet 29. mai 2008 visste navnet i går jeg....på en annen tråd her. og det er ikke jeg som har skrevet navnet. jeg har bare lest..... Hva jeg får ut av navnet hennes??? jeg får vite at det ikke er noen av de kjente og store(fins de i norge egentlig?) skuespillerene. Så får stoppet nysgjerrigheten min. Facebook-profilen hennes var jo åpen før mistankene også. ingen som brydde seg om noen "gravde" i privatlivet hennes da.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå