Gå til innhold

Noen som vil beskrive sine ømme bryster?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har liksom stikkinger i brystene ett par sekunder om gangen kanskje 10 ganger om dagen. Hvordan er det med dere? Begynner å lure på om jeg innbiller meg dette ;) HAr ikm 2 juni!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har IKM 3 juni, og hos meg så stikker det litt, og selve brystvortene er litt mer følsomme kjenner jeg (det kiler litt liksom).

Har litt smerter i de i ny og ne, og de "kjennes" mer, om du forstår hva jeg mener. Er mer klar over at de er der enn vanligvis.

Synes også at hårsekkene på aerola har blitt litt mer synlige, men det er ikke mørkere farge der. Kanskje litt større, men jeg bruker jo vanligvis ikke sjekke akkurat det...

Det kommer og går, og når jeg ikke kjenner noe så tror jeg at kroppen spiller meg et puss. men plutselig så kjenner jeg noe igjen, og da tror jeg med en gang at det kaaaanskje kan være noe likevel. Ikke lett det her!

Skrevet

Flere? Gjerne hvis noen er gravid som kan forklare sine bryster på baby nr to! :)

Skrevet

Er gravid, første gangs, men drister meg til et lite svar likevel :) Mine bryster har ikke akkurat vært ømme, men føles mer som om det klør innvendig på en måte, litt sånn som når bein eller armer "sovner" hvis du skjønner. Og når jeg går feks ned en trapp og det blir litt bevegelse så kjenner jeg dem bedre enn jeg gjorde før (men det kan jo være fordi størrelsen har økt)

Skrevet

Hei,

jeg er ikke gravid såvidt jeg vet, men håper det kanskje er en liten spire der inne:) Har IKM 2./3. juni, så har noen spennende dager fremover:)

Har prøvd i 7pp nå, og håper virkelig det klaffer snart! De første månedene var det utrolig spennende å jakte på symptomer, men lærte etter et par ganger at det som jeg trodde kunne være symptomer ikke var det. Har jo aldri kjent etter å mye før, så var vel heller jakta som gjorde at jeg fikk så mange funn:S

For ca 2 mnd siden fikk jeg skikkelig vondt i brystene og begynte å håpe, men da var det igjen "falsk alarm".

Denne gangen har jeg hatt veldig tunge, ømme (direkte smertefulle innimellom!) bryster helt siden EL omtrent.....merkelig! Blir bare mer og mer vondt. Litt bedre på dagen, men i natt da jeg sto opp for å tisse var det sykt vondt i dem da jeg reiste meg. I tillegg har jeg kjent kuler/hovne kjertler (?) de siste par dagene. Begynner jo nesten å lure meg selv igjen, men skal prøve å holde beina på bakken denne gangen. Skuffelsen blir jo like stor hver gang tanta kommer når man tillater seg å håpe og tro så sterkt:)

Spennende er det i hvertfall!

Sist jeg var gravid (mistet) fikk jeg veldig ømme bryster (med kuler), så det kan jo være et lite håp.

Lykke til alle sammen:) Gøy å se at vi er flere som har IKM ca samtidig. Blir spennende å få oppdatering neste uke! Tvi tvi:)

Skrevet

Så godt du sa det om kuler, Linnemor! Jeg har hatt sånne, særlig i venstre bryst, siden 22.5. Stor er den og, nesten som en normal størrelse pupp inni min (ligger dessverre et godt stykke over normalen der til vanlig). Føles tyngre enn vanlig, ømme i underkant, og hatt et par "stikk" om dagen i en ukes tid. Vet jo ikke om jeg er gravid, men må si at det føles veldig annerledes enn det pleier, særlig ift tidspunkt i syklusen. Har også en del "stikking" i den ene siden av nedre mage (...), kjennes ut som om det er noe rugbyballformet der som butter borti kantene, eller noe. Jeg venter mens 9. juni, men har veldig kort tid mellom mens og eggløsning (max 10 dager)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...