Gjest Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Han er 25 år, og blir ferdig med utdannelsen sin nå i vår. Vi pleier å kjøpe gaver til hverandre i slike anledninger i familien - men hva?? Bør jo helst være noe som varer litt/ er et minne. Han er litt sporty - noen forslag? Please...
Gjest Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 Hvis han liker fotball, er det masse her i hvertfall: http://www.fotballverden.no/
Gjest Skrevet 29. mai 2008 #3 Skrevet 29. mai 2008 Jeg synst globuser er tøffe. Ellers kan du kjøpe en grill. Finnes jo i alle prisklasser.
FrøkenSprøken Skrevet 29. mai 2008 #5 Skrevet 29. mai 2008 Fjellsekk, jerven-duk, fin kniv, stormkjøkken, telt? Aner ikke hvor mye dere pleier å legge i slike gaver, for vi har ikke den tradisjonen, men dere kan jo evt. spleise dersom det jeg har foreslått er for dyrt;) Hva er han urdannet som nå da?
Gjest Skrevet 29. mai 2008 #6 Skrevet 29. mai 2008 Her var det mange gode forslag! Telt eller lavvo skal jeg kjøpe - med forbehold om at jeg kan låne det innimellom;-) Han er utdannet lærer/adjunkt, akkurat som meg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå