Ronja&Odin Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 sommeren er heeelt knall, bortsett fra at alle edderkoppene kommer frem igjen... usjh, jeg hater hater hater dem...
3 blå Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 Støtter deg på den. Har faktisk ikke hatt noen i hus enda, men uuuuh... jeg blir lettere hysterisk av de småkrypa der!
Ronja&Odin Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2008 blæh måtte drepe en i sta.. tanken på at den skal krype rundt i huset er bare heeelt blæææ... iiikkk ush
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå