Gå til innhold

Symptomfri og ingen vektøking i uke 13. Andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mener at forrige gang hadde jeg alt gått opp 2 kg nå.. Syntes jeg merker litt til magen men dette kan jo bare være innbillling. Hvor mye "skal" en kjenne i uke 13?Hadde aldri trodd jeg skulle sagt dette men ønsker faktisk å legge på meg litt, føler det er ett av de få symptomene man merker 2. tri. Men skal vel bare være glad, forrige gang var jeg oppe i 18 kg så de kommer vel denne gangen og;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er nå 19+5 og har ikke lagt på meg noe enda. Det at du ikke har gått opp i vekt enda i uke 13 er bare positivt. En trenger jo ikke å kjenne noenting i uke 13. Kan jo være du kjenner livmora da, om du ligger på ryggen og starter ved navelen og klemmer deg nedover. Min var høyt oppe i uke 13, fødte for 2,5 år siden og. Har vel noe med det å gjøre.

Ellers skal du nok bare være glad så lenge du går uten symptomer. De kommer raskt nok, og er ikke alle like hyggelige;)

Klem!

Skrevet

Lucky you! Har du sluppet å være trøtt og smådvask så langt skal du være veldig glad for det! Jeg er i god form, har ingen symptomer nå (12+5) annet enn at jeg har fått store pupper og nummeret før jeg må bruke mammaklær (har ikke veid meg). Men ellers som normalt!

Skrevet

Hadde det også sånn tom veke 16-17 eller så, då eg byrja å legga på meg litt. Er 23 veker og pluss fire-fem kilo nå, med byrjande (men framleis liten) mage, og får beskjed om at det er godt innanfor det normale.

Skrevet

Mellom uke 11 og 14 kanskje merket ikke jeg stort heller! Da hadde trøttheten gitt seg, matlysten kommet tilbake - som var de symptomene jeg hadde i 1.trimester. Hadde gått ned 2 kilo også.

Tror du bare skal nyte det jeg, selv jeg skjønner hva du mener... Men tidsnok merker du nok at du er gravid - og da lengter du nok tilbake til den tiden du er i nå! :)

Skrevet

du er heldig hvist du ikke har noen symptomer på graviditeten ;) er i uke 14 snart tror jeg.. og har tatt av meg 1 kg så langt men regner med at det går andre veien snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...