27dager Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Mener at forrige gang hadde jeg alt gått opp 2 kg nå.. Syntes jeg merker litt til magen men dette kan jo bare være innbillling. Hvor mye "skal" en kjenne i uke 13?Hadde aldri trodd jeg skulle sagt dette men ønsker faktisk å legge på meg litt, føler det er ett av de få symptomene man merker 2. tri. Men skal vel bare være glad, forrige gang var jeg oppe i 18 kg så de kommer vel denne gangen og;)
temine Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 Jeg er nå 19+5 og har ikke lagt på meg noe enda. Det at du ikke har gått opp i vekt enda i uke 13 er bare positivt. En trenger jo ikke å kjenne noenting i uke 13. Kan jo være du kjenner livmora da, om du ligger på ryggen og starter ved navelen og klemmer deg nedover. Min var høyt oppe i uke 13, fødte for 2,5 år siden og. Har vel noe med det å gjøre. Ellers skal du nok bare være glad så lenge du går uten symptomer. De kommer raskt nok, og er ikke alle like hyggelige;) Klem!
Mummimamma;-) Skrevet 29. mai 2008 #3 Skrevet 29. mai 2008 Lucky you! Har du sluppet å være trøtt og smådvask så langt skal du være veldig glad for det! Jeg er i god form, har ingen symptomer nå (12+5) annet enn at jeg har fått store pupper og nummeret før jeg må bruke mammaklær (har ikke veid meg). Men ellers som normalt!
lin76 Skrevet 29. mai 2008 #4 Skrevet 29. mai 2008 Hadde det også sånn tom veke 16-17 eller så, då eg byrja å legga på meg litt. Er 23 veker og pluss fire-fem kilo nå, med byrjande (men framleis liten) mage, og får beskjed om at det er godt innanfor det normale.
Ina25♥med gull i magen Skrevet 29. mai 2008 #5 Skrevet 29. mai 2008 Mellom uke 11 og 14 kanskje merket ikke jeg stort heller! Da hadde trøttheten gitt seg, matlysten kommet tilbake - som var de symptomene jeg hadde i 1.trimester. Hadde gått ned 2 kilo også. Tror du bare skal nyte det jeg, selv jeg skjønner hva du mener... Men tidsnok merker du nok at du er gravid - og da lengter du nok tilbake til den tiden du er i nå!
Lone27 Skrevet 29. mai 2008 #6 Skrevet 29. mai 2008 du er heldig hvist du ikke har noen symptomer på graviditeten er i uke 14 snart tror jeg.. og har tatt av meg 1 kg så langt men regner med at det går andre veien snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå