Gå til innhold

forbrukslån?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen der ute som vet om hvor det "lettest" å få et forbrukslån?

Jeg trenger virkelig et lån på 100 000 til refinansiering og litt møbler og slikt etter samboeren flytter ut,, Men jeg tjener cirka 190 000 på jobben, pluss det andre som kommer i tillegg når jeg blir alene, men det kan jeg jo ikke fylle inn på inntekt enda..

I tillegg er jeg bare 22 år, og de fleste steder har 23 års-grense..

Noen som vet noe om dettte? Jeg forstår ikke hvorfor detg er så vanskelig, forj eg klarer jo fint å betale dette lånet, Men forstår jo at de må være litt strenge..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke høre med banken din?

Sikkert ikke dette du vil høre... Men forbrukslån er det dummeste man kan ta!

Jeg har vært i den knipa for ikke lenge siden selv. Lånet går aldri nedover (så sant man ikke kan betale mye på en gang). Det er kjempehøye renter.

Jeg hadde et forbrukslån på 13.000 kr. I løpet av 2 år så ble det ikke mindre i det hele tatt. Jeg betalte bare minstebeløpet, men allikevel, det ble ikke mindre..

Heldigvis har jeg kommet meg ut av det nå, å det skal jeg aldri ha igjen.

Det ødelegger også ganske mye hvis du senere vil søke om boliglån.

Vet det ikke var dette du ville høre, men ville bare si det.. For det er så fælt å sitte med de låna..=/

Men tror kanskje heller ikke du vil få.. For det er 23 og 25 år på de fleste (på nett hvertfall). Men 30 000 kan du få. Men du får nok ikke 100 000.

Ta en tlf. til banken din å snakk med dem. Da tror jeg heller det er bedre med et master card derfra, det er nok det billigste alternativet, hvis du skal ha forbrukslån..

Lykke til=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...