Gå til innhold

Tips: test av bilseter på God Morgen,Norge! u/t

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, så det var det! og nå ble jeg sååå i tvil på om jeg skal kjøpe det besafe setet jeg hadde ment!

Skrevet

Besafe combi?

Vi har det og er veldig fornøyde.

Skrevet

så det jeg også... ikke lett å skulle velge sete...

syns det er litt skummelt å gå fra det skikkelige barnesetet til å skulle bruke sete med bilens sele....

Skrevet

dere er det ja? men han sa jo at det var vanskelig å feste det orntlig...får litt sånn angst for at det ikke skal bli riktig.

men det setet som det lyste grønt på, var litt skummelt da... fikk ikke med meg merke på det jeg!

Skrevet

De klarte jo ikke å montere babysetet engang jo, de FEILMONTERTE!! Talentløst. Og å snakke som om forovervendt er bedre enn bakovervendt fordi de er lettere å montere og tar mindre plass er minst like talentløst. *dåner litt*

Skrevet

Når var denne testen?

Skrevet

Så ikke testen, men det er tull at besafe setet er vanskelig å feste.

Tidkrevende er det å feste det skikkelig ja :) kan gjerne ta 10-15 minutter, men ikke mer vanskelig å feste det riktig enn å feste andre seter riktig. Snuppa sitter som støpt i det setet, får ikke rikket litt på det engang :)

Skrevet

Vi har også hts besafe izi kombi. Sambo brukte ganske lang tid på å feste det bakovervendt, men det er festet riktig og sitter som støpt. Sitter like fast som babysetet vi hadde, maxi cosi cabriofix som vi festet med isofix festene i bilen.

Skrevet

Besafe er ikke vanskelig nei! Det handler om å lese bruksanvisningen, og ta seg tid til å forsikre seg om at man har gjort rett. En hver oppegående foreldre synes jo det er viktig. Synes de testene på god morgen norge ofte er helt teite. Mer fokus på om trekket kan vaskes, om setene er vanskelig å feste osv. enn sikkerheten i kollisjon

Jeg tar GJERNE det setet som er vanskeligst av alle å feste så lenge det er det sikreste!

Skrevet

Men combi setet til besafe er jo ikke nevnt i den testen!?

Skrevet

Hvordan kom Besafe izi combi ut i testen? :) Det har vi og veldig fornøyde med det! :)

Skrevet

Ja, skummelt med det setet som var lett å feilmontere! Huff...

Fikk heller ikke med meg hva det het. Tror ikke han sa det, jeg...

Skrevet

Mannen sa ang. besafe izi combi at så lenge det er montert rett så er det et bra sete :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...