Alba44 Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Vi har hatt besøk hele uka og de reiser etterpå, så i dag skal jeg bare slappe av hjemme. Vaske klær, rydde og kanskje bake noe godt. En flott torsdag ønskes dere )
kokosyklus Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 Jeg vasker klær, rydder klær og skal straks pumpe meg:) Så skal jeg på barseltreff:)
3 blå Skrevet 29. mai 2008 #3 Skrevet 29. mai 2008 God morgen Jeg og lillegutt har nettopp våkna, vi skal spise frokost og ta oss en dusj nå. Klokka 12 reiser vi avgårde, han skal til pappaen sin og jeg skal tilbringe helga hos ei venninne. Gleder meg masse :) Skikkelig jentehelg med mye kos og vin Skal snart pakke. Ha en god dag og ei virkelig flott helg jenter
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 29. mai 2008 #4 Skrevet 29. mai 2008 god morgen. jeg skal lese til eksamen. så skal vi kjøre en tur til lillestrøm fordi en venninne skal se på bil
Alba44 Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. mai 2008 Glemte å si at vi skal fortsette med gjøre-ferdig-rommet-til-lillegutt-prosjektet. Det er jo såå koselig ))
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 29. mai 2008 #6 Skrevet 29. mai 2008 I dag har jeg fri så jeg og mini skal kose oss her i noen timer, før svigermor henter mini og jeg drar til byen for å ha prøveoppkjøring... Hehe, generalprøve i dag! Så er det hjem igjen og lage middag og manne meg opp til jobbehelg...=P Skal heldigvis på senvakt i morgen da, så kan ha mini hjemme =)
Zitro Skrevet 29. mai 2008 #7 Skrevet 29. mai 2008 3 mnd kontroll på helsestasjonen her i gården. Gruer meg til sprøytene hun skal ha... :-(
Axus' girlfriend Skrevet 29. mai 2008 #8 Skrevet 29. mai 2008 så koselig:) i trheim er det supert vær i dag, så Oda og jeg skal være ute i hele dag tenkte jeg, hehe. blir nok en lang trille tur, etterfulgt av noen timer på brygga. må også pakke siden vi reiser til hjembyen vår for å ha dåp i helgen:) skulle ha rundvasket leiliheten..skal ha visning på tirsdag...meeeeen vi dryger den til mandag og håper at det er skikkelig innevær da:P
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 29. mai 2008 #9 Skrevet 29. mai 2008 Jeg skulle egentlig shoppe meg litt nytt sommertøy inkl bikini siden vi drar på ferie om ei uke, men smerter ifbm ivf har foreløpig bare plassert meg i sofaen :o/ men litt ut skal jeg nok å kommet meg etterhvert )
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 29. mai 2008 #10 Skrevet 29. mai 2008 skal snart dra på pilatestrening og etter det kommer veterinæren og skal vaksinere gampen og se på et stygt sår han har fått i asiktet... litt mindre koselig ha en fin dag alle sammen
Ronja&Odin Skrevet 29. mai 2008 #11 Skrevet 29. mai 2008 våknet med skikkelig vondt i ryggen jeg... så vi skal nok bare slappe av til i kveld for da skal vi på so you think you can dance finalen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå