Gå til innhold

Murring/rier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, fikk i sted voldsomme mensenmurring i ryggen, har disse fortsatt, føler de er der hele tiden, noen pauser, har også mensenmurring foran i magen. Er 31 fullgåtte uker i dag. Fikk plutselig for en stund siden en skikkelig stikking i underlivet...hva kan det være? Fikk skikkelig nedpress nå for et par sekunder siden, løp på do siden jeg nettopp var på do og da var det lukt i prompen min og trodde det kanskje var løs mage jeg skulle ha, men det var det ikke. Akkurat nå har jeg en liten pause fra disse murringene, hva skal jeg gjøre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gikk nettopp på do og da var det fast, har fortsatt murringene...

Skrevet

Heia:)

Jeg har det slik selv:) Har maaaaaasse mensmurringer og kynnere samtidig så å si dagen lang, de har jeg hatt i kanskje 2 uker,,,men jeg føler de blir oftere og oftere...

Skal på sykehuset kl 8 nå ,for å se om jeg har noe tegn til åpning eller om det bare er kroppen som forbereder seg til den store dagen:)

Skrevet

Tror jeg hadde tatt en telefon til sykehuset og hørt hva de sier jeg. Men nå er jo jeg førstegangs så har lite peiling på hva dette kan være. Har selv hatt murring i mage og rygg en god stund men den slipper taket og kommer stort sett når jeg er sliten på kvelden. Om du våkner med den er det jo noe litt annet...

Det skader jo ingenting å ringe sykehuset!

Skrevet

jeg våknet ikke av det. Har snakket med sykehuset skal opp der nå bare barnevakten kommer...

Skrevet

Har vært til kontroll på KK og alt var normalt, men de magesmertene som varte i 1 1/2 time de var intense og jeg var helt sliten når jeg lå meg på benken på sykehuset...godt det ikke ble noe prematurt her...har fortsatt 9 uker og 2 dager igjen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...