tinemor82 Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Jaja, så var soppen et faktum. Kjøpte canesten i går, en sånn pakke med en pille i + krem. Startet behandlingen i går. Førte inn pillen (sånn 500mg som skal virke 3 dager eller sånn) uten applikatoren, som anbefalt når man er gravid. Men skal pillen egentlig ligge og godgjøre seg i 3 dager da eller skal den løses helt opp i løpet av natten og så virke 3 dager? Syns deler av den kommer ut nå jeg, ergo tolker jeg det som at den ikke er helt tatt opp i kroppen... Noen som har erfart noe med denne typen canesten? Er det vanlig at det føles som om noe kommer ut? Regner med kroppen har tatt opp en del, og skal jo bruke krem noen dager....
Gjest Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 Jeg har aldri hørt noe om at den pillen skal ligge der inne å virke i tre dager.. Når jeg har brukt den behandlingen mot sopp, har jeg ført inn pillen før jeg legger meg om kvelden. Og i løpet av dagen(e) som følger etter har det kommet ut rester. Kroppen tar opp det den trenger av pillen og "skyller" resten ut igjen. Så ja, det er helt vanlig at det kommer noe ut =) Husk å bruke kremen lenge nok da, så du slipper en ny runde.
tinemor82 Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2008 Takk for svar. Da håper jeg dette blir borte etterhvert. Det blir ikke noe savn ;-)
Gjest Skrevet 29. mai 2008 #4 Skrevet 29. mai 2008 Dersom du stadig får tilbakevendende soppinfeksjon kan det hende at partneren din også har sopp og at han smitter deg igjen og igjen. Da bør også han behandles med Canesten. Tenkte jeg bare skulle nevne det =) Soppinfeksjoner er ikke spesielt smittsomme, men det hender at de pendler mellom partnere. Greit å vite liksom =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå