Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det normalt blø neseblod når man er gravid?? Dvs spørsmålet er da om man er mer utsatt. Blør nemlig som en galning nå og kan med hånden på hjerte si at dette har aldri hendt før( bortsett fra da jeg pilte meg så mye i nesen som liten at jeg fremkalte neseblod). Skulle som vanlig på mitt første nattlige toalettbesøk, da jeg reiste meg kanskje for fort og begynte å sil blø fra nesen.

Har hørt et sted om at du er er mer utsatt for neseblod når du er gravid?? Stemmer det??

Ikke så heldig for meg i hvertfall som ikke tåler blod og besvimer =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

@marie:

 

Hei:)

Det er helt vanlig å blø neseblod og blø fra stumpen når du er på toern.

Dette er på grunn av at slimhinnene blir tynnere i svangerskapet.

Ikke noe farlig i det hele tatt:)

 

Jeg blør hver gang jeg snyter meg..

 

Men dette vil gå til normalen etter at du er ferdig med graviditeten:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...