@marie Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Er det normalt blø neseblod når man er gravid?? Dvs spørsmålet er da om man er mer utsatt. Blør nemlig som en galning nå og kan med hånden på hjerte si at dette har aldri hendt før( bortsett fra da jeg pilte meg så mye i nesen som liten at jeg fremkalte neseblod). Skulle som vanlig på mitt første nattlige toalettbesøk, da jeg reiste meg kanskje for fort og begynte å sil blø fra nesen. Har hørt et sted om at du er er mer utsatt for neseblod når du er gravid?? Stemmer det?? Ikke så heldig for meg i hvertfall som ikke tåler blod og besvimer =)
Sharlis Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 @marie: Hei:) Det er helt vanlig å blø neseblod og blø fra stumpen når du er på toern. Dette er på grunn av at slimhinnene blir tynnere i svangerskapet. Ikke noe farlig i det hele tatt:) Jeg blør hver gang jeg snyter meg.. Men dette vil gå til normalen etter at du er ferdig med graviditeten:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå