Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på en liten ting :)

Hadde et avbrutt svangerskap pga komplikasjoner for 5 uker sia.

Forventet mens er på fredag,

Jeg hadde bestillt sånne billige tester fra danmark.

Tok en i morges og det va en heeelt svak rosa strek. Gikk ikke helt opp for meg og jeg tror testen er gal. Tok en nå nylig igjen, vet jeg skulle ventet til i morgen, men klarer ikke ;) Nå vet jeg ikke om jeg bare "ønsker" på en strek til eller om det faktisk er en langt i bakgrunnen. Noen som har erfaring med disse "billige" testene.? Er sikkert bare jeg som tuller her, men tørr ikke begynne å tro noe før det er helt tydelig :)

merket er tydligvis wondfo-one step pregnancy test. Sto på pakningen.

Klem fra meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Kristinee.

billig strimlene viser ofte en svaaaaaak strek selv om man er gravid,men ikke for å ta motet fra deg,er du sikker på at det ikke er rester av hcg fra det avbrutte svangerkapet?Håper ikke det;-))

lykke til.

klem

Skrevet

kan det være hcg i kroppen så lenge som 5 uker etterpå?

Huff.. der ble jeg faktisk litt motløs..

Skrevet

tror ikkje hcg er i kroppen så lenge.. lykke til:)

Skrevet

det spørs hvor langt du var på vei.hcg kan henge igjen opptil 8 uker.

Skrevet

Hei

Jeg hadde også en svak rosa strek med disse testene. dette var 4 dager før ikm, og jeg fikk mensen likevel :( tror jeg iallefall, har begynt å håpe på at det var en festeblødning nå....

Så jeg vet rett og slett ikke hvor gode disse billige testene er...

Skrevet

jeg var 12 uker på vei. Trist..

testa igjen i morges, og da var streken blitt ennå svakere, så er vel da kanskje hcg som henger igjen. Huff. får fortsette å prøve da:)

Takk for svar :) Er ikke bare bare bestandig.

Begynner å lure litt på de testene da. Men er jo ganske dyrt for graviditetstester i Norge. iallfall når man sjekker så ofte, så får håpe de holder mål da ;)

Trodde og jeg fikk mensen, men den gang ei. Var bare littegrann i 2 dager, så håper på det samme jeg. :)

*vente i spenning*

Skrevet

jeg har prøvd billigtester både som EL tester og graviditets tester, de har vist feil hver gang!! Jeg skal aldri bruke billigtester igjen...min gynekolog anbefalte clearblue, de var de eneste hun stolte helt på!!

Skrevet

For min del har billigtestene fra billige-tester.no stemt veldig godt. De har vært positive når jeg har vært gravid, og negative når jeg IKKE har vært gravid:) Vel er streken ganske svak på de om de er positive, men er de negative, er de KRITTHVITE...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...