Gå til innhold

Kan noen anbefale lett 4-hjuling til 15 maaneder gammelt barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fordel hvis sittedelen er vendbar. Maa kunne brukes ut vognperioden (til ca 4 aar). Er ikke med kjempebarn, er ca 75 cm og 10,5 kg naa.

Helst ikke over 12 kg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vendbare vogner har ofte mindre sittedel enn de som er kun forovervendte. Men du kan jo kjøpe en sportsvogn nå og, bare satse på en helt enkel trille som Brio sitty e.l når barnet passerer 3, de koster ikke så mye og er helt supre til litt større barn (beste trillen jeg vet om, bruker den til både 1 åring og 3åring)

Foreløbig tror jeg kanskje en teutonia mistral dekker alle behovene dine, super sportsvogn som er liten, lett, liten sammenlagt, vendbart styre, lun kalesje osv.

Prøvde 3 åringen i en mistral for en tid tilbake (for å se hvor lenge sittedelen kunne vare) og han kunne sitte i den, men så litt forvokst ut så hadde vel ikke satset på å kjøpe den til han...Men med ett barn som ikke er så stor så holder den iallefall så lenge barnet trenger en ordentlig sportsvogn.

Evt. en teutonia fun om du ønsker en med svingbare forhjul.

Skrevet

Vendbare vogner med fire faste hjul under 12 kg finnes ikke. Da må du se på de som har svingbare fremhjul eller de som bare er fremovervente om du skal ha en som er såpass lett.

Jeg ville enten kjøpt emmaljunga scooter (bare fremovervent, veier 12,5 kg), da trenger du ingen andre vogner frem til 4 år. Eller så ville jeg kjøpt brio happy med light teleskop understell, eventuelt teutonia mistral som tuttaoggutta sier og en brio sitty tralle ved siden av (som er super duper god og bare veier rundt 8 kg).

Skrevet

Snuser litt paa Scooteren.....det gaar greit at den ikke er vendbar, har annen vendbar vogn som jeg fortsette og bruke her hjemme (Emm duo). Er ikke Scooteren god? Blir den mye mindre enn duo vognen sammenlagt?

Skrevet

Vil anbefale Bugaboo bee, superlett, vendbar og overraskende god trillekomfort. Vil nok kunne vare til 3årsalderen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...