Gå til innhold

Hvordan går det med dere med IKM uke 22?? =))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere symptomer?? Har selv ikm søndag 1 juni.. Og veeldig spent.. =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og Hopp :) Vi har samme IKM dato :) heh.. Håper testene mine fra billig-tester.no kommer idag, så da kanskje jeg greier å holde meg til imorgen tidlig for å prøve.. :) har du noen symptomer?

Skrevet

Oiii så artig da, ser at vi er født samme året også =) 86modeller.. =)

Har hatt kramper i magen de siste 2 dagene.. Nu er jeg skikkelig tørr i halsen.. Puppene er ganske ømme, men det bruker dem å være før tr uansett.. =) Har ikke så stor trua på at jeg er gravid nei..

Hva med deg?

Skrevet

Jeg har også ikm 1 juni, tror jeg :) har ikke så mye symptomer.. men stikker og murrer litt i magen, ømme bryster (som jeg altid har før tr kommer.) også vet jeg ikke om dette er et symptom, men jeg har ikke begynnt å spotte enda, og det pleier jeg gjerne en uke før tr. hmm.. sikkert bare innbilte symptomer, som kommer hver mnd.. :P hvilken pp er dere i? har bestillt tester på nettet, tenkte å teste i mårra hvis de kommer i posten i dag. vi skal på hytta med foreldrene mine i helga, og klarer ikke gå å lure hele helga.. hehe. er så spent :) selv om jeg gruer meg til å bli skuffa igjen...

Skrevet

Vi er i 6pp.. Er jo også så redd for å bli skuffet, igjen..

Skrevet

IKM 31., testa i mårrest men den var negativ. Satser på at det bare var for tidlig, står jo faktisk i de billigtestene at de kan brukes fra første dag etter uteblitt menstruasjon.. Puppene er noget ømme, kroppen føles mørbanket og føler meg "sprengt"/oppblåst nederst i magen, mest på kveldene. Er forøvrig første pp, så kan jo hende det tar tid, aldri prøvd å bli gravid før så har ikke peiling egentlig!

Krysser fingrene for alle oss! :-)

Skrevet

jaja, men håpet er veldig stort hvertfall :) er i 10 pp vi. Det hadde vært kjempe gøy om vi kunne fulgt hverandre vidre til 1 trimester denne mnd :) når skal du teste? det er kanskje litt dumt av meg å teste allerede i morgen?

Skrevet

Tuniversa, jeg er også i første pp, og ikm den 31. Tok test i morges, men var negativ. Var det sånn billig-stips du brukte? Det gjorde jeg... vet ikke om de egentlig funker så tidlig. Vurderer å ofre på meg en cb i morgen tidlig, men prøver å vente til lørdag egentlig.

Skrevet

Så morsomt at vi er to da! :-) Ja, var en sånn billigstrips, og på de står det "fra første dag etter forventet menstruasjon". Clearblue (eller var det cb?) sier fra 3 dager før forventet menstruasjon.. Kanskje jeg må snike meg til å kjøpe en test mens jeg er på jobb i ettermiddag?? Har egentlig også tenkt å vente til lørdag, men kan hende det blir ofret en strips i morgen tidlig.. ;-) Har egentlig ikke den store troen, har vært litt for mye stress med avslutting av oppgave den siste tiden, så blir ikke overrasket om tanta kommer på lørdag, sjøl om eg håååper.. Sambo er ihvertfall heeeelt forelsket tilogmed før vi har fått positiv test, jeg må holde beina våre godt planta på jorda her i huset.. ;-)

Skrevet

Jeg har ikke turt å teste med clearblue enda. Har to liggende hjemme, men prøver å holde meg til lørdag. Men da går det jo hardt utover billig-strips-lageret mitt da. Hehe...

Jeg også tviler vel egentlig på at det har blitt full klagg i 1pp, men det lov å håpe. Prøver samtidig å holde beina planta på jorda som du sier, det er så dumt å glede seg til noe som kanskje ikke kommer. Da er det bedre å ikke glede seg, og så bli positivt overraska hvis man skulle være så heldig. Men samtidig har jeg en sånn rar følelse i kroppen... det er noe som er annerledes!!! Æsj, jeg blir sprø av å gå sånn og vente.

Skrevet

IKM 31.mai symptomer:

-småkvalm

-sulten(kvalm etterpå)

-ømme pupper, spesielt såre brystvorter(dem virker tunge også)

-litt synlige blodårer på puppene,spesielt den ene

-en dag med mensmurring

-økt utflod

-ubehag når jeg setter meg ned, mest hø side

-små stikkinger i magen/føles som støl i magen

ser sikkert ut som at dette er noen positive tegn, men tør ikke håpe noenting ennå!!!

Skrevet

Isopora

Hei! Jeg har ikke tenkt å testedenne mnd i det hele tatt.. Har sikkert brukt flere tusen på tester de siste mnd, og blitt like skuffet hver gang.. Så nu har jeg vært veldig tålmodig.. Men det sies jo at testen kan bli positiv allerede 3 dager før ikm, men har ikke kjennskap til de billigstrimlene desverre.. Ønsker deg ihvertfall lykke til! =)

Hold oss oppdatert! =)

Skrevet

Billigstrimlene sier de skal virke fra samme dag som IKM. Clearblue fra 3 dager før IKM... så det er litt forskjell tror jeg. Men ingen regel uten unntak osv...

Skrevet

negativ test idag. (ikm i morgen)

Skrevet

ikm i morgen,.. tok en test nå faktisk,.. men anger,- skal jo teste med morgenurin. men tenkte det kanskje skulle gi utslag i en skyggestrek hvertfall...- men nei:(

Kjenner ingen tegn til tr,.. Men er veldig trøtt for tiden, og puppene er ikke så ømme, men de er større,.. he he!!! vet ikke om det kan kalles et symtom jeg??

Vet ikke om jeg bare skal vente på tr eller om det blir flere tester!!??

Når hadde dere sist tr?? Jeg hadde 3. mai,..

Skrevet

Jeg hadde siste tr 4 mai.. Har ikm imårn.. Har akkurat 4 uker imellom hver gang.. =)

Blir spennende å se om noen av oss kan flytte over til 1trim.. =)

Skrevet

Jeg har ikm i dag. 31 mai og sitter nå her med en positiv CB digital . Den roper Gravid mot meg.. Er så glad, men også redd. Hadde Ma i januar. Håper det er flere som slår følge over til 1 trim eller gravid i moden alder.. Drysser masse babystøv over dere.***************

Skrevet

Hei Nina! Gratulerer da! =) Har ikm imårn jeg..

Skrevet

TR kom idag! Bedre lykke nesten gang på oss :)

Gratulerer Nina:) Lykke til :)

Skrevet

Bedre lykke neste gang ire86! =) Har ikm imårn, få se hvordan det går med meg da.. hm..

Skrevet

Ja nu er ikm dagen her.. Håper på det beste!! =)

Skrevet

TR kom nååå!!!:(

kjedelig,.. følte ikke ut som om den skulle komme denne mnd,.. men men,...

orden på syklusen i det minste...:) får telle meg frem til neste el:)

Skrevet

Har IKM i dag. Ikke fått mensen enda, men kjennes ut som om jeg skal få den. Murringer i magen. Kan man ha det? Dette er nr to til oss. Har ei tulle på 2,5 år. Og henne fikk vi full klaff på i pp 2. Dette er pp1. Å det er så spennende på holde på igjen med prøvingen. Tok el tester denne gangen ( ikke prøvd under forigje pp for 2 år siden). Har hatt mye sex, så forutsetningene skal være bra...

Skrevet

Heisann.. Jeg sitter her med litt rare følelser, både i magen og i hodet :/ Jeg våknet idag tidlig med litt blod i truseinnlegget jeg la inn igår kveld i tilfelle, tenkte at jaja, da ble det ingen klaff denne mnd heller.. Men det det kom litt blod på papiret da jeg var på toalettet, men ingenting etter det.. hva i alle dager kan dette være?! Prøvde å ta en test igjen isted, syns jeg så en skyggestrek, men sambo så ingenting.. han mente jeg måtte se syner eller ønsketekning/seing.. :( så jeg vet ikke hva jeg skal tro lengre ;(

*Lykkeliten*, beklager at jeg ikke har svart deg, men er sjeldent på nett ihelgene.. Men har ingen symptomer, hadde kvalme tidligere her noen dager, men det er forsvunnet..

Skrevet

Hei hei! =)

Sitter her like uviten..Ingen mens.. Nu er til og med ikm dagen over..=) Mensen har aldri vært mer enn 1 dag forsinket.. Den er alltid presis.. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...