Sasiemta ♀ ♀ ♂ Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 vurderer å bestille time til snuppa der. Hun er bare SÅ urolig om kveldene.......
2nj♥ Skrevet 28. mai 2008 #2 Skrevet 28. mai 2008 Om hun har kolikk....? så trykker han oppover ryggraden hennes for å se om hun har et vondt/ømt punkt der, og finner han det så trykker han litt hardere eller bruker et instrument som gir et trykk (ikke vondt).... -Iallfall det som ble gjort med sønnen min 4 behandlinger så var han bra!
Sasiemta ♀ ♀ ♂ Skrevet 28. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. mai 2008 Tror nok hun har kolikk ja. Moderat sådan... Hun er urolig og gråter 3-4 t hver eneste kveld. Jeg kjenner det "buldrer" i magen hennes, og det er tydelig at hun har vondt, for hun kliiiiiper hendene sammen, og trekker beina så langt opp hun bare greier... Hvor lang tid varer en behandlingstime da?
2nj♥ Skrevet 28. mai 2008 #4 Skrevet 28. mai 2008 Første gang er det litt lenger (30 min kanskje....litt spørsmål og kartlegging) og de neste 5-10 min. Selve behandlingen er jo unnagjort på få sekunder når han har funnet punktet....
Sasiemta ♀ ♀ ♂ Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. mai 2008 Okei. Hvor mye koster det da? Eller blir man kanskje henvist fra lege/helsestasjon?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå