Gjest Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 Jeg trenger å miste noen kilo men får det ikke til. Tar gjerne imot tips!
Joikaboll@ Skrevet 28. mai 2008 #2 Skrevet 28. mai 2008 Åh, det må være å bli gravid. Den kuren har virket best på meg dette svangerskapet.
Lekamøia Skrevet 28. mai 2008 #4 Skrevet 28. mai 2008 Det vanlige: mosjon og sunt kosthold. I tillegg er det ikke tvil om at å drikke mye vann (da mener jeg 2-3 liter hver eneste dag over en lengre periode) er kjempeeffektivt. Det demper også sultfølelsen.
FrøkenSprøken Skrevet 28. mai 2008 #5 Skrevet 28. mai 2008 Å bli gravid og å amme, eller å få laktoseintolleranse. Har gått ned 30 kg uten å gjøre noe for det, og var kjempetynn etter ammeslutt. Nå derimot kommer kiloene stormende på, så nå har jeg lagt om kostholdet totalt, og har vært kjempeflink til å gå kange turer med gode venner. Turer i sommerkveldssol er digg:)
fjollefrua Skrevet 28. mai 2008 #6 Skrevet 28. mai 2008 det spørs litt hvor mye du vil gå ned i vekt, men skal du ned 10 kg vil jeg anbefale deg ketolyse-kuren (se ketolyse.no) eller en vanlig lavkarbo diett kombinert med lett mosjon...
Ranveig R Skrevet 28. mai 2008 #7 Skrevet 28. mai 2008 Et ei skjeve mindre til lunsj, ei potet mindre til middag, reduser snopinntaket og gå ein halvtimes tur for dagen. Dessert etter middag hindrar søtsuget utover kvelden (treng ikkje vere voldsomme greier, eit eple eller ein yoghurt eller kanskje ein smoothie er nok).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå