"spire nr 2 i magen" Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 ville dere tatt kontakt med helsetsasjonen viss dere missstenkte kiss eller ringt til kiropraktoren. ? eller hvem skal jeg kontakte? føler ikke at de på helestasjonen tar det så alvorlig, men at hun gråter og skriker når jeg tilbyr henne pupp. siden hun har gått opp i vekt.
Gjest Skrevet 28. mai 2008 #2 Skrevet 28. mai 2008 Vi tok direkte kontakt med manuell terapaut. Det er gratis for barn under 12 år Gutten vår skrek og mye når jeg la han til, ble mye bedre etter 2 behandlingen, skal inn for siste kontroll på fredag. Men han hadde "bare" en låsning i nakken etter en røff fødsel.. Ta kontakt med de du Du finner nærmeste terapaut på kiss-kidd.no Lykke til
Sunshine med småtroll:) Skrevet 29. mai 2008 #3 Skrevet 29. mai 2008 Vi tok direkte kontakt med kiropraktor og fikk time der.
Gjest Skrevet 29. mai 2008 #4 Skrevet 29. mai 2008 Helsestasjonene har ikke kunnskap om sånt.Man må ikke høre på de!De tar alt fra "boka" syns jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå