Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal dra fra stavanger til tønsberg med tog i sommer. bestillte på nsb familie. noen som har noen tips til lang togtur med en 2,5 åring? vi har vanligvis flydd, men jeg har veldig flyskrekk og orker ikke denne gangen, iogmed at vi er to voksne på et barn så går det vel bra? men noen erfaringer?

takketakk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har akkurat reist Bergen - Oslo (og tilbake) med ein på 2år og 8mnd + baby på 6 mnd. Gjekk veldig fint, eg foretrekker faktisk det framfor fly. Guten vår storkoste seg. Vi hadde med mat og drikke (og han fekk vere med pappaen til kiosken og kjøpe seg pølse), samt nokre bøker og ein leikebil. Eine vegen var det ikkje leikerom, men då var det eit lite rom der dei viste teiknefilm. Småen gjekk fram og tilbake til filmrommet (vi kunne sjå han heile tida) og prata med alle han såg på vegen. På returen var det leikerom, så då bytta eg og pappaen på å sitte der inne med han. Var klatrestativ og dokkestove. Det som er greitt med ungar på den alderen er at dei får vener uansett kor dei er. Guten vår leikte nesten heile vegen heim frå Oslo saman med ein 3-årig turist frå Hong Kong, som var på ferie med foreldra sine.

God tur - tog er supert :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...