fjollefrua Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 hva gjør dere som gir mme med vann og pulver og sånn som dere må ha med inn på flyet? mini er 2 mnd og år mme ca hver 3. time. det vil jo si at på en 5 timers tur så kan det hende han vil ha mat 2 ganger. ( har nesten ikke melk pga tette melkeganger) er det ellers noen reisetips ute å går? lurer på om jeg skal ta med vannkoker til å koke vannet, men ellers har jeg ingen erfaring med å reise med små barn... alle tips tas imot med takk
Gjest Skrevet 28. mai 2008 #2 Skrevet 28. mai 2008 Vi hadde med oss termos med passe varmt vann i og små bokser med passe mengde mme i gikk helt fint det, men du må være forberedt på å smake på det i sikkerhetskontrollen.
ana baroma Skrevet 29. mai 2008 #5 Skrevet 29. mai 2008 en sånn pulverdispenser er kjempefin å ha! Da måler du opp passe mengde pulver, også er det bare å blande med kaldt, kokt vann i flaska og varmt vann du har i termosen. Veldig greit, og har fungert på alle flyturene våre:) Ha ellers med et par ferdigpakker med melk ellert litt mer vann/ulver enn du trenger i tilfelle forsinkelser - det kan jo ta litt tid på flyplassen osv. Sjekk om det er vannkoker der du skal, evt om det er samme "strøm" som hjemme. Ellers er det bedre å reise med en som er så liten enn en større unge er min erfaring:) God tur!
fjollefrua Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. mai 2008 nen ellers reisetips da? bekledning, frakt av vogn, solkrem , etc?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå