Gå til innhold

Stemødre må være komplett idioter!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forstår dere ikke at biomor blir elsket av sine barn bare fordi hun er moren deres?Forstår dere ikke at dere ikke vil bli elsket bare fordi dere er stemor? Dere må faktisk gjøre dere fortjent til det og det er det ikke alle som klarer... Dere har tatt på dere en vanskelig jobb og da hjelper det VELDIG lite å sitte her å syte og klage. Gå å gjør en ekstrainnsats så kanskje stebarna vil like dere litt mer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mitt stebarn setter utrolig stor pris på meg og jeg gjør det samme!!!!!!!!!!!!!!! syns dere biomødre med stemødre til deres barn også skal slutte å syte, for dere er ikke alltid dere som gjør den beste jobben selvom dere har fødd barnet...... mener det er like mange av hver som stikker kjeppene i hjula på den andre, og det er nok fler biomødre som bruker psykologisk krigføring med barna som våpen.........

Skrevet

*overekker pris for dagens (muligens tiårets) mest idiotiske tenåringsinnlegg* Er det MUUUULIG sier jeg bare. Hvis alle biomødre er som DEG, ja da er det søren ikke håp her i verden.

Skal unne meg en liten fjortisskommentar sånn før jeg legger meg; håper du en gang selv blir stemor, og det til noen troll av noen barn og ei bitch av ei biomor i andre enden. DA snakkes vi da ;o)

Skrevet

slo du alle over en kam nå?

Min stesønn på 4 år sier at han er gald i meg han :) Så får jeg et lite kyss på kinnet.

Så jeg er nok likt av min stesønn :)

Og mine barn liker sin stefar (min samboer)

Skrevet

Min stesønn sier også at han er glad i meg, å jeg er selvsagt ufatteligt glad i han også.

Han hadde vistnok kalt meg for den andre mamman min, til sin egen mor, noe som ikke blei så godt mottatt av moren, men litt forståligt og da.

Skrevet

Det er faktisk vanskelig og ikke involvere seg følelsesmessig i dette, når barna kommer hjem og forteller både det ene og det andre etter besøk hos far og stemor.

Nå vil jeg nevne noe annet i samme slengen:

Mine barn fikk aldri være med på ferieturer med far og stemor, Det var forbeholdt den nye familien. Her snakker vi ikke svippturer til Sverige, men dyre utenlandsturer. Og når våre felles barn fikk komme, måtte far jobbe, og barna klare seg alene hjemme i huset hele ferien. utenom helgene, for da ble det helgetur til hytta.

Gråtende har mine barn vært sidesatt, mange ganger. Jeg gråt med dem ofte.

Men jeg har møtt snille stemødre. Det er bare så altfor få av dem

Skrevet

Det er jo ikke sånn det skal være i det hele tatt, å forstår godt at du nok sikkert føler deg skuffet,såret og ikke minst sint over at pappen kan forskjellsbehandle barna på denne måten.

Men vis du leser innlegget jeg nettopp skrev "Stemor sitvasjonen". så kan du se at jeg gjør alt jeg kan for at min stedatter skal ha det bra, å det er mange jeg kjenner så har det ganske likt.

Skrevet

uff jeg vet om et sånt tilfelle som du nevner her.

Hun får aldri være med de til syden, men alle halvsøkene hennes får være med.

Mener hun er like mye hans barn som de han har fått med kona si.

Jeg takler dårlig å høre om sånt,

Jeg hadde aldri latt min stesønn blitt igjenn hjemme med mora. Vi dro på tru i fjord, men da fikk han ikke lov å være med for biomor :( Men men

Men han var iallefall inkl da og vile gjenre han skulle få være med.

Hadde jeg nektet han å være med på utenlandstur, så trur jeg nok pappan hadde sparket meg rett ut igjennom døra..

Men forstår meg ikke på fedre som lar stemødre som nekter stebarna sine å være med på tur. At ike pappane tar afære!!!

Blir så sinnsykt provosert!!

Skrevet

Jeg er enormt provosert. Å være mor til barn som er så til de grader tilsidesatt, det er så fælt at morshjertet skjelver.

Far er LIKE skyldig i sånt. Ingen unnskyldning!!!!!Barna har begynt å si det pgså; "skjønner ikke at pappa ikke sier noe"

Skrevet

uff trist når det blir slik.

Vi er vel like stilte min og min samber siden vi har særkulsbarn begge to. Venter vår fellese nå da.

Eneste som skiller er vel mine bor fast med meg og hans er her bare av og til. annen hver helg osv..litt uteom faste avtalen også da. Har han så mye vi får lov..

Men hadde mine barn blitt behandlet sånn visst pappan fikk unge med nydama, da hadde jeg slått i bordet og sagt hva jeg synes.

Han og dama skal jo til utlandet alene i sommer..han snakket om 3 uker først!! Da sa jeg ifra om at han skal jo ha de 2 uker i sommerferiene, og han burde iallfall prioritere 1 uke ilag med de. De hadde ikke bestilt enda, så jeg er jo spent på hva det blir til. Tenker ikke langt han heller da.

Han sier han setter barna først og bla bla, men det kan han ike gjøre visst han vil bruke 3 uker av ferien sin ilag med dama og ikke ungene. Helt greit de reiser alene, men han BØR prioritere de også i ferien sin.

Er jeg urimelig som reagerte på det? Jeg sa iallefall mitt om den saken..

Skrevet

HI her

Bare for å gjøre det helt klart; mine barn bor hos meg og sin far. Ingen ste- mødre/fedre involverte her altså.

At dere ikke fatter dette forstår jeg veldig godt, dere er jo innhabile i saken.

Skrevet

he,he ja alle som har blå øyne er dumme. Blondt hår enda dummere... Brunt hår smarte. Rødt hår ville i senga. Alle nordmenn står på ski, alle utlendinger er gangstere. Svigermor er alltid et monster. Gifte menn har sex med sekretærer, flyvertinner og tannlege assistenter(de er løse på tråden alle sammen:). Gifte kvinner har sex med postmannen(De har unger i alle kanter). Unge er alltid naive, eldre.. eh modne mener jeg :) har alltid stor livskunnskap og visdom. En gang utro alltid utro. Gresset er aldri grønnere på andre siden. unge mødre er dårligere mødre enn eldre mødre. Folk som hører på rap er kriminelle. Afrikanske menn har alltid stort utstyr, asiatere alltid lite. Barn som får lus har ikke vasket seg. Folk som blir mobbet fortjener det. Folk som mobber er kule.

Alle mødre er snille og alle stemødre er slemme.

-Live-

Skrevet

eg har stemor å er veldi glad i hun!! hun har ikke "kjøpt" meg eller noe, hun er seg selv, lytter å forteller nett som eg sko vore hennes ekte unge..

hvordan gjøre seg fortent til det?

Skrevet

i alle dager.. hva slags utsagn er det??????!!!

Selvfølgelige er barn gjerne glad i sine biologiske mødre, de er jo tross alt moren deres!

Men min stesøster har overhodet ikke noe godt forhold til sin mor, det siste året har hun til og med sluttet og forsvare alt det dumme hun foretar seg, og hun har mer eller mindre flyttet inn til faren sin og min mor. Hun er glad i moren min, mamma er glad i henne, og vi som er hennes søsken nå er glad i henne og omvendt!

alt er ikke som i Askepott og Snehvit. Ingenting er så svart og hvitt at man kan komme med et slikt utsagn!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...