Gå til innhold

Fy,faen!! Jeg vil, jeg vil,jeg vil!!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var det ikke verdt, da kunne jeg heller kjøpt. Synes ikke det var særlig fint.

Skrevet

Ikke... Særlig... Fint???? Da må du være usedvanlig godt vandt!! Men kan være enig med det å kjøpe.

Skrevet

Prøver du å lokke meg bort dit...........??????? Du vet jeg er avhengiv av mocca, har de det der da?

Bare må ha.....hehe

Skrevet

De er sikkert mocca maskin i huset, det har jo alt. hehe;) Men mjøndalen har alt... eller kanskje ikke. Men tror nok de har mocca til deg;)

Skrevet

Prøver du å love noe som du er litt usikker på nå hehe. Huset var fint det. 15000 er nok litt mer enn det de betaler i lån uansett, men dæven hadde blitt noen unger i huset da hehe.

Skrevet

jeg? Nei.. aaldri. Hehe;) De har en cafe bar i mjøndalen... Det er jeg ganske sikker på.

Mange unger er stas. Full rulle døgnet rundt. Er 6 soverom, så det går sikkert fint.

uff. *drømme drømme*

Skrevet

var kjempe fint, men enig i å heller kjøpe da gitt... 15000 i mnd er mer en mange betaler på huslånet i mnd

Skrevet

Mjøndalen - tenker mitt om det stedet=p

Reagerer på at de bare viser litt av stuen, ingen av soverommene osv. Regner med at det har sin grunn og at det ikke er sååå veldig fint der som du innbiller deg;)

Skrevet

Sant. Ein skal alltid legge merke til kva som ikkje er med. Når huset vårt var lagt ut for salg, var det x antal bilder av utsikten, og toppen tre av interiøret....

Skrevet

Synes faktisk ikke det var så spesielt jeg. Det betyr ikke at jeg er godt vant, men at jeg har en annen stil.

Skrevet

Jeg synes nå det var fantastisk fint... Så får dere andre synes hva dere vil;)

Skrevet

Joda, det var jo fint nok der - men som jeg sier, når bare deler av stuen og ingen av rommene vises tenker jeg at det sier sitt om standaren ellers i huset!

Skrevet

Kanskje, kanskje ikke:) Aldri godt å si... Men uansett... Dette var bare en dum drøm.

Har ringt på en annen leilighet i dag. Får håpe jeg har en sjans, men siden jeg sitter i Bergen og ikke får vært på visning er det vel heller tvilsomt...

Skrevet

Jeg har flyttet til østlandet;) Men bor foreløpig hos min mor, så er på utkikk etter leilighet da.

Skrevet

Ååååja=) Du er jo herifra du - det er jo sant... Du er en av de Buskerud-bertene... =p

Skrevet

Buskerud bertene? Haha;) Du er en av disse Oslo-røyene? ;-)

Skrevet

Ja! De er da alle samme ulla;-) Hehehe... Oslo-røy nei!

Skrevet

Nå må du gi deg. Jeg er ikke mye berte, Det skal du ha helt klart for deg! Hehe;)

Skrevet

Du ligner på en lærer jeg hadde og du ser ut som en berte.

Skrevet

*kremt* jaja! Du hadde blitt meget skuffet (gledelig overrasket)? hadde du truffet meg;-)

Skrevet

Jeg er ingen berte!!!!

Sånn, ferdig diskutert.

Skrevet

Jo, Fumlis - jeg har faktisk sett deg her. Du kan derimot ikke kalle meg en oslo-røy når du ikke har sett meg. Jeg har grunn til å kalle seg berte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...