Gjest Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 Mini er syk, eller det er vel tenner på gang, så nå er det 3 dagen med feber og hverken dentinox eller paracet hjelper jooo:S Han er full i feber og sutrete til de grader, men jeg har holdt ut, og siden min kjære har hatt eksamen de siste dagene har jeg måtte holdt ut mini hele tiden! Stress!! Nå er jeg også blitt syk! Har ikke spist mer enn noen paracet i dag og litt rislunch, det gjør så J***** vondt å svelle at jeg greier ikke mer. Øret mitt kjennes ut som, jaa, gud vet hva! Og jeg ligger med 39 i feber. Flott. Spurte kjæresten om han kanskje kunne hatt han i natt, siden han ikke har eksamen eller forberdelser i morgen, sånn at jeg også kunne fått sovet skikkelig for en gangs skyld. Men det gikk jo aldeles ikke, stress for han, er jo enklere for meg som ammer (mini har ekstra behov for pupp på natten nå da) Men jeg fikk han til å ha minsten fra ca 9-10 i dag så jeg kunne sove litt, men etter det har jeg vært våken pga mini som bare skriker og sutrer og jeg trodde kanskje kjæresten var hjemme hos seg, men så sitter han på den lokale pizza'en med kompiser!!!! MY GOOOOOD!!! :@
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 28. mai 2008 #2 Skrevet 28. mai 2008 uff.. kansje du bør forklare han hvor dårlig du e rå at han bør ta i litt.. meg å typen har annen hver natt+morning i helgene å nå når han ikke ha eksamen å ikke er på skolen har vi også annenhver natt+morning, veldig greit=) kan du ikke prøve å latt han gji mini flaske da?
Amy=) Skrevet 28. mai 2008 #3 Skrevet 28. mai 2008 Fy f...! Dårlig gjort.God bedring til deg! Håper det blir noe bedring hos deg snart, både med helse og møkkamann!
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 28. mai 2008 #4 Skrevet 28. mai 2008 Du får si til han at nå har han blitt far, så det er ikke sjans i havet om at han får ro seg bort fra de kjipe oppgavene. Han får se å vokse opp fortere enn fy, for noe annet valg har han ikke. Han har tross alt ansvaret for et lite menneske, og han er like mye forelder som deg. Jeg hadde dradd han langsomt etter øra og hvis han ikke hadde skjerpet seg hadde jeg tuppa han i ballene. (sorry, ble veldig provosert nå)
Gjest Skrevet 28. mai 2008 #5 Skrevet 28. mai 2008 Jeg forklarte det nok veldig bra, tror jeg nå! Er visst bare han som ikke skjønner! Vi har ikke noe sånn fast siden vi ikke bor i lag=/ Så jeg har han jo stort sett alltid, unntatt annenhver lørdag ca. Han gir mini flaske helt supert, flaske er null problem. Er bare kjæresten som ikke gidder virker det som! *frustreeeert*
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 28. mai 2008 #6 Skrevet 28. mai 2008 Da er han en ekstra baby som tydeligvis ikke er voksen nok til å ha unge, og som bør bli det fortere enn fy. Sorry hvis jeg er krass her, men han har faktisk foreldreomsorg han også. Spesielt siden dere faktisk er sammen og ikke har noen faste avtaler på samvær...
twilla Skrevet 28. mai 2008 #7 Skrevet 28. mai 2008 det er kjempedårlig av han at han ikke gidder å være sammen med sønnen sin i en slik situasjon, og veldig dårlig gjort overfor deg også, han er jo kjæresten din. Jeg hadde i alle fall blitt utrolig forbanna, sikkert dratt til det pizzastedet og henta han selv om jeg var sjuk...( han høres jo helt uansvarlig ut! Hvis han ikke vil ha han alene pga amming kan han vel i alle fall komme hjem til deg og hjelpe deg? Høres ut som både du og babyen kunne trenge å bli tatt litt vare på.. hadde sikkert gått bra med flaske også... nei, huff, han hadde vært min kjæreste og pappaen til ungen min hadde han i alle fått høre det skikkelig...
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 28. mai 2008 #8 Skrevet 28. mai 2008 typen min bor vel egentlig hjemme hos oss(jeg bor hjemme) så er vi litt i hannes leilighet:P hehe.. men typen min var litt slapp i begynnelsen helt til jeg tok et skikkelig oppgjør å sa han måtte ta ansvar for vi var to om dette.. men tok en stund før vi kom inn i den rutinen vi har no;) jeg hadde hvertfall ikke godtatt det i legden, da hadde jeg serriøst tenkt meg godt om om det var det jeg ville, ha en som ikke tok ansvar å det hadde jeg også sakt til han..
Gjest Skrevet 28. mai 2008 #9 Skrevet 28. mai 2008 Åå, jeg hadde bare ikke en smule energi til å si noe til han, ligger jo godt nedgravd i sengen her. Får håpe jeg blir bedre fort da, så skal han vel få høre det. Men da beklager han seg vel bare også er han "bedre" i to strakser før han blir like ungdom igjen!:.Ahr
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 28. mai 2008 #10 Skrevet 28. mai 2008 husker jeg var veldig sint å sa at son som dette kan vi bare ha dt, enten får du hjelpe til mer eller så kan du gå
Gjest Skrevet 28. mai 2008 #11 Skrevet 28. mai 2008 ÅÅ, venter å venter på at kjæresten min også skal skjønner hva han driver med altså!! At han er pappa først og fremst liksom! Forsetter å vente. Har tenkt kjempemasse på om han er bra nok for oss, om vi har det best med eller uten han, men jeg greier ikke å gi slipp på han for vi har det så utrolig fint ellers:)
Gjest Skrevet 28. mai 2008 #12 Skrevet 28. mai 2008 Har prøvd, men jeg greier seriøst ikke å bli sint nok! Så det er liksom bare snakk der han bare nikker med, men jeg skal sannelig manne meg opp å fortelle han! Aaa, etter all denne elendigheten!
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 28. mai 2008 #13 Skrevet 28. mai 2008 ja forstår det.. men kansje det skremmer han litt om du sier at om det iche blir bedre funker det iche.. det var det jeg håpet på hehe å jøje mei så hjalp det.. men så lå iche vi syk så vetche om han iche hadde hjulpet da, det tror jeg faktisk han hadde gjort.. men prøv å ta en shikkelig prat med han å skremm han litt å se ka han gjør;)
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 28. mai 2008 #14 Skrevet 28. mai 2008 gjør dt.. har skrevte litt over;) om at du må skremme han les det;)
Gjest Skrevet 28. mai 2008 #15 Skrevet 28. mai 2008 Hmm. Tenker å gjøre det. Har tenkt på det lenge faktisk. Ikke så lenge siden jeg sa jeg ville ha pause (uansett om jeg synes dette pause-opplegget er superteit!) men den pasuen ble det jo aldri noe av, varte vel 15 min eller noe! Jeg er SÅÅ pingle når det gjelder sånne ting! Må bare manne meg opp. Men så er jeg redd at visst jeg truer med det så er det en sjangs for å miste han....=/ Og det vil jeg jo egentlig ikke. vil bare at han skal stille mer opp!
Gjest Skrevet 28. mai 2008 #16 Skrevet 28. mai 2008 Vi har på en måte fast samvær, han har tirsdags ettermiddager og annehver lørdag med overnatting. Nå etter russetiden har det fallt litt ut da, men jeg sa det at han kunne ha han nå siden han egentlig skulle hatt han i går med hadde eksamen i dag (Sorry visst DET var inviklet:P) Men så hadde visst han stått opp med han på søndag (da var jeg med de faktisk, så jeg mener det har NULL å si siden jeg alltid har stått opp visst jeg har vært med han på hannes samværsdag!!!) nei. hadde han bare skjønt noe om hva livet hans går ut på for tiden!!
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 28. mai 2008 #17 Skrevet 28. mai 2008 forstår det, men om han elsker deg mister du han ikke;) det går nok så bra så=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå