Gå til innhold

noen som har emmaljunga vogn eller skal ha?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger jeg fottrekk til sportsdelen når jeg har dunpose?

Er vel godt å ha for vind og slikt? Erfaring?

Eller har dere bestilt det?

Hva annet tilbehør trenger jeg? Følger stellevesken automatisk med vognen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal ha! Emmaljunga mondial duo...

Jeg tror fotposen følger med til vogna? Men ikke sikker... Tror den er grei å ha, hvertfall på høst/vinter vil jeg tro, men aner egentlig ikke:) Beskytter nok litt mer vil jeg tro.

Stellevesken følger ikke med. Synes dessuten at de veskene som hang på utstillingsvognene i butikken var litt små jeg... men de er kanskje ikke større?

Trenger regntrekk hvertfall. Insektsnett er integrert hvertfall på edge og mondial. Ellers lurer jeg også på hva mer man trenger:)

Skrevet

Jeg skal ha city cross. Ja den følger kanskje med... Synes også de stelleveskene var små.. Det finnes en exlusiv utgave som er større. Den skal jeg ha.

Jeg fekk annbefalt å bestille nå viss jeg skulle ha 2008 modell vogn for de begynner å bli utsolgt! Bare så du vet d!! :)

Skrevet

Seriøst? Hjelp!

Synes det er litt tidlig å kjøpe vogn nå da... når har du termin? Jeg har ikke før i november.

Var å kikket, og det eneste hun i butikken sa var at de stengte fabrikken 1 1/2 mnd på sommeren, og at det kunne bli utplukket med de litt spesielle fargene, men sort og mørkeblå (som vi skal ha) hadde de alltid...

Ble litt stressa nå! For vi vil ha den vogna, det er vi fast bestemt på begge... Så ville vært litt kjedelig om de gikk tom!

Da kommer jeg nok til å kjøpe den større stellebagen jeg også, greit å ha litt plass!

Skrevet

Vi bestilte vår Mondial duo i gooooood tid (april) fordi vi ville ha den til juli-august. Hadde også hørt at det var lang bestillingstid. Termin i slutten av august. Men vips, en måned senere hadde den kommet allerede...

Så nå står den der i butikken og venter på oss..

Jeg tror den fotposen er inkludert, men stelleveska er ikke det...

Skrevet

Men hvis man bestiller den nå, kan man la være å hente den før litt nærmere termin?

Har ikke så god plass, og er jo ganske lenge til babyen kommer så blir litt rart å ha barnevogna midt i stua allerede:)

Skrevet

jeg har kjøpt emmaljunga edge duo, og der er det med mye utstyr, som regntrekk og myggnetting. det fulgte også med stelleveske. fotpose kan jeg ikke huske å ha sett...

Skrevet

Ja de på vår lokale butikk sa i allefall at vi ikke trengte å hente den ennå.

Tror ikke det er noe problem. Bedre enn at den ikke kommer til tiden.

Skrevet

Jeg vurderer city cross med city bag, men tenkte å vente å se hvordan 2009 modellene ser ut. Vet ikke når de kommer, men vi har i grunnen vogner nok fra før så vi klarer oss nok en liten stund uten. Tror ikke fotpose følger med forresten, de fleste dunposer er vindtette så jeg hadde ikke behov for det sist i alle fall, men kanskje fint å ha når barnet blir stort og sitter i vogna med tykk dress og vintersko.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...