Silja FullFres McQueen Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 Jeg og søstra mi skal nedover, skal være der hele dagen.. Ingen av oss er kjent i hele tatt, og lurer derfor på hvor vi skal dra... En plass der man kan shoppe litt, sette seg ned og spise etc. *bønder på byen*
najs Skrevet 28. mai 2008 #2 Skrevet 28. mai 2008 Shoppe dyrt eller billig? Ska dere spise så dra på Aker brygge hvis været er fint:-)
Silja FullFres McQueen Skrevet 28. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. mai 2008 Vel, ingen av oss er rike, så billig er vel det rette alternativet...
cherry coke Skrevet 28. mai 2008 #4 Skrevet 28. mai 2008 Vent til lørdagen...Kiss konsert i Vallhall=)
najs Skrevet 28. mai 2008 #5 Skrevet 28. mai 2008 Da ville jeg tatt shoppingrunde på Oslo City og Byporten og sen gått Karl-Johan oppover mot Aker brygge. Bogstadveien er supert men dyrt...
Silja FullFres McQueen Skrevet 28. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. mai 2008 Hehe, vi er ikke så særlige fan av Kiss heller..
Mamsen86 Skrevet 28. mai 2008 #8 Skrevet 28. mai 2008 Er det sol ville jeg spist på lekter'n Begynt nederst i Karl Johan, Oslo City kanskje og jobbet meg oppover Men jeg ville trasket litt rundt i.. Aaargh, hva heter den gata opp ved domkirka? Er jo en del butikker der å.. Gina Tricot og litt sånt..
pebbels Skrevet 28. mai 2008 #10 Skrevet 28. mai 2008 Eller dere kan besøke den nye Esprit butikken som åpner torsdag.
2nj♥ Skrevet 28. mai 2008 #11 Skrevet 28. mai 2008 Jeg ville ha gått i Bogstadveien og på Aker Brygge
Gjest Skrevet 28. mai 2008 #13 Skrevet 28. mai 2008 Jeg ville tatt t-banen til majorstua og gått nedover bogstadveien :)mange dyre butikker men også fine barnebutikker, zara, mango, make up store, og alle billigkjedene er utrolig koselig å tasse nedover der også, spise lunsj på Odeon for eks, og rett ved Odeon ligger det en frukt og grønt sjappe som selger jordbær og moreller blandt annet, stopp å kjøp det og gå nedover mot slottsparken så kan dere stoppe der å ha en liten piknikk Så kan dere gå nedover mot aker brygge eller ned karl johan når dere går fra slottsparken. Tar alltid den runden når jeg er på shopping, da får jeg liksom med meg hele spekteret og det er ikke lange veien å gå heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå