Nullenusken Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 Jeg er på desperat leting etter to pocket bøker. Serien er skrevet av "Nora Roberts under navnet J.D.Robb" og er sorte pocketbøker som man får kjøpt på matbutikker og kiosker. Bøkene jeg leter etter heter MYSTISK DØD og NYFØDT DØD, og er bok nummer 22 og 23 i serien. Jeg har kontaktet forlaget og bladcentralen, og disse to bøkene er utsolgt fra begge disse, og kommer heller ikke tilbake. Mitt eneste håp er derfor at noen har disse liggende hjemme, eller tilfeldigvis finner dem i en butikk nær seg.... Noen som kunne solgt meg disse to bøkene??? Jeg betaler gjerne fullpris+porto. Gjør alt jeg må for å finne disse to bøkene... (JA, jeg er hekta på den serien, hehe....) Kontakt meg enten på pm her eller på mailadressen [email protected] dersom du kan hjelpe meg!!!!!
McRabarbragrøt Skrevet 28. mai 2008 #2 Skrevet 28. mai 2008 Er det aktuelt å lese dem på engelsk? Det er mange brukte kopier på Amazon. Hvis de er # 22 og 23 i In Death serien heter de "Origin in Death" og "Memory in Death" og er ganske lette å finne.
Nullenusken Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2008 Vil helst lese dem på norsk... Noen som kan hjelpe meg???
Fuglehjertet Skrevet 29. mai 2008 #4 Skrevet 29. mai 2008 Prøv www.antikvariat.net, en nettside for alle bruktbokhandler og antikvariat i Norge. Der kan du søke først, og hvis du ikke får treff, kan du "søke". Der har jeg vært heldig før!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå