Vilde08 Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 Jobber som aerobic instruktør, å har frem til nå ikke hatt noen problemer med å kjøre timer som før. Men de 2 siste ukene har det vært enkelte timer som er ganske ubehagli!!! Det er litt vanskeli å beskrive, men det er kjempevondt nedover det ene låret mitt, inn i benet liksom. Stikker igjennom og blir nesten helt dødt på en måte. Er ikke noen krefter i det. Kan dette være tegn på bekkenløsning? Noen som vet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå