Plutseliten :) Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 vært på en sånn rushshopping... En time...løpt rundt å fått kjøpt bursdagsgave,hårbørste til 7 åring,bodyer til minstemann,div kjøkkenredskaper som måtte fornyes etter hardt bruk siste ukene av fiksegutten min,dåpskort ++++ masse som har stått på listen lenge. Men....det viktigste kjøpte jeg til meg selv! Noe jeg har ønsket meg lenge...og det var sånne englebarn smykker.....en gutt og en jente..de er så fine og nå henger de rundt halsen min og glitrer..og jeg er såååååå glad! )
iznogood Skrevet 28. mai 2008 #2 Skrevet 28. mai 2008 Du har gjort en god gjerning i dag - du har gitt degselv noe du virkelig har hatt lyst på! Sånt blir jeg veldig glad av å se :-) Englebarnsmykkene er bare helt nydelige, da.
frøydis m/ 4 Skrevet 29. mai 2008 #3 Skrevet 29. mai 2008 Gratulerer med nye smykker! Og det høres ut som du har vært utrolig effektiv!
Trollmora Skrevet 29. mai 2008 #4 Skrevet 29. mai 2008 Hurtigshopping er lurt, vet du! Man blir kjempeeffektiv. Så flott at du fant noe du har ønsket lenge:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå