Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen som vet om en har lov å tjene litt når en har denne yttelsen. Finner ikke noe om det på NAV sine sider. Og evt hvor mye kan man tjene, og hvordan trekker de i ytelsen? Kr for kr eller dag for dag eller ja dere skjønner hva jeg mener!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De trekker time for time.

Du kan jobbe 60% før de trekker alt.

Jobber du 61%, så trekker de for 37,5, mens jobber du 59%, så trekker de antall timer.

Det er ca 20 timer i uka. (husker ikke helt i farta)

 

Skrevet

ja, det er noe sånn som ho over her skriver.men jeg trodde det var 16 timer? men mulig det er 20 timer,som gjør at du ikke får noe fra nav....

Skrevet

Ok! Tusen takk for raske svar:-)

 

 

 

 

Skrevet

syns dere ikke det er litt rart at man ved andre ytelser har ett fribeløp, slik som foreksempel alenemødre kan tjene 2500 ca uten å bli trekt for det???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...