Scorpiogi Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 Har en gammel voksi-pose som jeg har fått. Trekket er veldig slit, men eller er posen i "fin form".. Men siden det er en gammel modell er hode-delen og "kroppen på posen i to deler, altså, det er som en pute. Det er jo litt teit, for pute-delen krøller seg inni posen, og det blir bare ball...(er forøvrig ikke sikker på om det er"pute-delen" som er løs, mulig det er den delen som skal ligge over magen på baby..) Det jeg lurer på er om jeg kan sy fast den løse delen til resten av posen? Har tenkt på å bestille nytt trekk til posen også, lurer også på om de nye trekkene fremdeles passe de gamle posene? Håper noen vil svare )
¤¤¤2xE¤¤¤ Skrevet 28. mai 2008 #3 Skrevet 28. mai 2008 Hei!! Jeg har desverre ikke noe svar, mn vil gjerne dytte på denne da jeg har samme problem.... Knallgo pose, men utroolig upraktisk med den der løse delen øverst..... Hjelp, noen?
*Joa* Skrevet 28. mai 2008 #4 Skrevet 28. mai 2008 Du får ikke lenger kjøpt separate trekk og dyner:(
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 28. mai 2008 #5 Skrevet 28. mai 2008 det mener jeg venninna mi har gjort, hun har baby på 7 mnd og gjorde det rett før eller rett etter han ble født. kjøpt nytt trekk altså
Lykke X 4 Skrevet 28. mai 2008 #6 Skrevet 28. mai 2008 Send en mail til voksi og hør De er raske til å svare på sånne spørsmål, og gir råd. Går sikkert fint å sy fast de to delene av dyna (det er vel den du mener?) Jeg kjøpte nytt trekk til en voksi som var fra år 2000, og det passet perfekt.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 28. mai 2008 #7 Skrevet 28. mai 2008 Jeg har en voksipose fra 89, og den er hel(altså i en del), så jeg går utifra at denne gamle typen er enda eldre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå