Gå til innhold

Trøtte og uopplagte????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 13+4 og hadde håpet at trøtthet og denne ekstreme følelsen av å være tom for energi hadde gitt seg snart. Jobber 80 % og har to barn fra før. Har aldri følt meg så sliten de forrige gangene. Noen flere som kjenner det på samme vis og som har erfaring med når det gir seg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg opplevde at den verste trøttheten ga seg rundt uke 11, da var jeg i super form noen uker. Men merker nå at jeg har blitt slappere og trøttere igjen i uke 16... Mest slapp egentlig. Har liksom ikke ork til noe.

Hatt ferie noen uker nå, mellom eksamen og sommerjobb - og gruer meg litt til å begynne å jobbe... Med den energien jeg har nå kommer jeg nok ikke å klare noe annet enn å jobbe og sove...

Men etter boka skal man vel være på topp i andre trimester, så er jo lov å håpe det gir seg:)

Skrevet

Uff ja, kjenner meg godt igjen der ja.... Er nokså trøtt og tom for energi for tiden, spes. på kveldstid. Jeg har også 2 barn fra før og der har vi vel grunnen tenker jeg. Det er forskjell på å gå førstegangs gravid og gravid med nr.3. Når en har barn fra før har en ikke bare en selv å tenke på, da har vi jo disse søte små som krever sitt. Nå sier jeg ikke at førstegangsgravide ikke kan være trøtte og slitne de også, men de kan i alle fall gå å hvile seg og legge seg ned på i løpet av dagen, evt. etter jobb hvis en har behov for det. Det kan en ikke når en har små barn i hus. Da går det i ett kjør...

Nå er jo jeg i uke 20 så det er vel ikke så betryggende for deg å høre at det enda ikke har gitt seg, men jeg kan trøste deg med at jeg er i mye bedre form nå enn i 1. trimester... begynte å gi seg litt i uke 14 med kvalme og den værste trøttheten... :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...