Cheeva=) Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 Isåfall hvor lang tid tar det fra dere tar en røyk til dere ammer??
Solskinnsjenta Skrevet 28. mai 2008 #2 Skrevet 28. mai 2008 Hvis du har klart å holde deg røykfri gjennom svangerskapet, syns jeg du bør klare å unngå det mens du ammer også! Såpass oppegående bør en mor være. Ja, jeg vet at det ikke var det du spurte om!
The most famous Ludder Skrevet 28. mai 2008 #3 Skrevet 28. mai 2008 Kall meg dum, men SÅ dum er jeg ikke!
Gjest Skrevet 28. mai 2008 #4 Skrevet 28. mai 2008 Jeg tror ikke du får så mange svar her gitt.. Ingen som har lyst til å inrømme at man er lavpanne-mamma med siggen i munnviken og babyen på puppen.
EierIkkeFantasi Skrevet 28. mai 2008 #5 Skrevet 28. mai 2008 tar en om kvelden når barnet er lagt for natten,ser ingenting iveien med det
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 28. mai 2008 #6 Skrevet 28. mai 2008 Hmm.. det som er i veien med det er vel at det skader deg selv og babyen! Men ditt valg!:-/
grolla Skrevet 29. mai 2008 #7 Skrevet 29. mai 2008 Jeg røyker ikke selv om dagen, nettopp pga ammingen...men åh som jeg savner den :-) Hvis jeg skulle ha røkt, ville jeg ha gjort det rett etter ammingen, slik at det går et par-tre timer før neste måltid. Om kvelden etter legging må vel være greit? Hilsen en som gleder seg til rødvin og kanskje en røyk på sensommeren :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå